کنسول PS3 سونی به‌زودی ارزان می‌شود - اخبار - اخبار

کنسول PS3 سونی به‌زودی ارزان می‌شود

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۱۵ ۶:۰۳:۲۵ (666 بار خوانده شده)
مدتی قبل در خبرگزاری CNET اعلام شد که شرکت سونی از تاریخ 9 آگوست قیمت مدل 80 گیگابایتی کنسول بازی PlayStation 3 را در کشور ژاپن کاهش می‌دهد. هم‌اکنون با گذشت مدت زیادی از انتشار این خبر، مطالب جدیدی در این خصوص منتشر شده است.


یک وبلاگ بلژیکی با نام RTLinfo به تازگی گزارش داده است که سونی به‌زودی قیمت مدل اروپایی کنسول PS3 را از 399 یورو به 299 یورو کاهش خواهد داد.


در این وبلاگ آمده است که پیش از آغاز نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای Gamescom expo در آلمان، شرکت سونی کنسول جدید PS3 Slim را طی یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 18 معرفی خواهد کرد.


در اخبار موثق دیگر آمده است که هم‌اکنون سایت اینترنتی آمازون مدل 160 گیگابایتی کنسول PS3 را با تخفیف 50 دلاری به فروش می‌رساند. این کنسول بازی هم اکنون 99/449 دلار قیمت دارد.


هنوز هیچ مطلبی مبنی بر تایید اخبار فوق از جانب شرکت سونی دریافت نشده است. اما اگر شایعات فوق موثق باشد، به این معنی خواهد بود که کاربران در آینده نزدیک می‌توانند شاهد کاهش قیمت PS3 باشند. هنوز به درستی مشخص نشده است که سونی کنسول جدید PS3 را در مرحله نخست وارد چه کشورهایی می‌کند و چه قیمتی را برای آن درنظر گرفته است.

منبعع: همکاران سیستم