نخستین همایش امنیت IT در رسانه ملی روز دوشنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد. - امنیت - اخبار

نخستین همایش امنیت IT در رسانه ملی روز دوشنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۱۶ ۶:۰۷:۴۶ (953 بار خوانده شده)
واحد مرکزی خبر ، مهندس رضاییان دبیر همایش هدف از برگزاری آن را افزایش حساسیت مدیران ، مسئولان ، کارشناسان و کاربران IT به ضرورت توجه به مقوله امنیت در حوزه فناوری اطلاعات برشمرد و افزود : بررسی راه کارهای ارتقاء سطح امنیت در سازمان صدا وسیما و تحلیل وضع گسترش فناوری اطلاعات در آن از جمله اهداف همایش است.



وی افزود : افزایش روز افزون IT در چرخه تولید ، انتقال و پخش ؛ حرکت به سمت تبدیل سیستم های آنالوگ به دیجیتال و گسترش بهره گیری از نظام اتوماسیون اداری در مکاتبات اداری سازمان از جمله ضرورت های برگزاری همایش امنیت IT در رسانه ملی است.

رضاییان گفت : نفوذ نامطلوب به سایت های اینترنتی ، نفوذ نامطلوب به سایت های پخش زنده اینترنتی ، کپی برداری غیرمجاز از اطلاعات مختلف شامل اسناد ، صدا و فیلم و همچنین نفود به سیستم های مکمل پخش مانند زیرنویس و عدم رعایت کامل استاندارد ها از جمله مخاطرات بهره گیری از IT در سازمان است که باید به آن توجه کرد.

سخنرانی معاون اول قوه قضاییه ، نمایش فیلم رسانه و فناوری اطلاعات ، سخنرانی در خصوص مدیریت امنیت IT و جرایم رایانه ای از برنامه های مراسم آغاز همایش امنیت IT بود.