جولان نوکیاهای ارزان؛ گوشی‌های واکمن‌دار در راهند - اخبار - اخبار

جولان نوکیاهای ارزان؛ گوشی‌های واکمن‌دار در راهند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۱۲ ۷:۳۵:۰۸ (885 بار خوانده شده)
خرید در بازار تلفن همراه اگرچه با شروع جام جهانی فوتبال مانند گذشته حرارت ندارد اما کاربران موبایل همچنان در موبایل فروشی‌های پایتخت جدیدترین ها را جستجو و آنها را با گوشی های خود مقایسه می کنند.

گشتی در بازار موبایل پایتخت در خیابان های جمهوری، میرداماد و حافظ نشان می دهد که کاربران هر روز منتظر ورود تکنولوژی جدیدتری در عرصه گوشی های موبایل هستند و دیدن ویترین موبایل فروشی ها را برای اطلاع یافتن از جدیدترین های بازار ، در برنامه هفتگی خود قرار داده اند.

** نوکیاهای ارزان پرفروش ترند

علاقه‌مندان به برند نوکیا این هفته در بازار به دنبال گوشی های ارزان قیمت تر بودند به نحوی که فروشندگان از افزایش تقاضا برای خرید 2200 اسلاید این برند با قیمت 58 هزار تومان، 2330 کلاسیک با قیمت 60 هزار تومان و 2720 با قیمت 65 هزار تومان خبر می دهند.
گوشی 2200 اسلاید نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 65 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و حافظه داخلی 32 مگابایتی بهره می برد.
در صف گوشی های بیش از 200 هزار تومان این برند نیز گوشیX6 نوکیا 16 گیگابایتی با بهای فروش 368هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد. این گوشی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی است و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن یکی از دلایل استقبال خریداران از آن عنوان شده است.
N97 مینی نوکیا نیز که با قیمت 400 هزار تومان در بازار فروخته می شود و دارای امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است در هفته ای که گذشت از فروش خوبی در بازار برخوردار بود.
در بازار گوشی های نوکیا 6303 کلاسیک نوکیا با بهای فروش 140 هزار تومان نیز همچنان در لیست پرفروش‌ترین های این برند جای دارد و با صفحه نمایش لمسی و دوربین عکاسی 3.15 مگاپیکسلی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

** طرفداران مگاپیکسلی سونی اریکسون

فروشندگان بازار موبایل معتقدند که اکثریت خریداران گوشی های برند سونی اریکسون به دنبال خرید مدل های دارای دوربین با کیفیت این برند هستند به نحوی که هم اکنون مدل C901 و VIVAZ سونی اریکسون با دوربین های 5 و 8 مگاپیکسلی در لیست پرفروش‌ترین های این برند جای گرفته است.
C901 به بهای 190 هزار تومان به فروش می رسد و علاوه بر دوربین 5 مگاپیکسلی دارای صفحه نمایش 2.2 اینچی و ارتقاء حافظه با مموری کارت هشت گیگابایت است.
VIVAZ سونی اریکسون نیز با قیمت 440 هزار تومان فروخته می شود و دارای امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی 2/3 اینچی و قابلیت ارتقا حافظه تا 32 گیگابایت است. سیستم عامل آندورئید این گوشی نیز توانسته بر محبوبیت آن در میان خریداران بیافزاید.
در همین حال مدل های K970، T715 ، W580 و E10 MINI از دیگر پرفروش های سونی اریکسون در هفته گذشته اعلام شدند که به ترتیب با قیمت 190، 160 ، 130 و 350 هزار تومان به فروش رسیدند

** OmniaPRO پرفروش از سامسونگ

در بازار علاقه مندان به گوشی های سامسونگ B7320 OmniaPRO توانست در صدر پرفروش‌ترین های این برند جای گیرد و با قیمت 225 هزار تومان ابتدای جدول خوش فروش های این برند را از آن خود کند.
B7320 OmniaPRO دارای دوربین 3.15 مگاپیکسلی است و صفحه نمایش 2.4 اینچی و حافظه 16 گیگابایتی آن توانسته مورد مقبولیت خریداران این برند قرار گیرد. ظاهر این گوشی نیز بر محبوبیت آن افزوده است.
فروشندگان گوشی های سامسونگ همچنین مدل B3410 را از دیگر مدل های پرفروش این برند عنوان کردند که طی هفته گذشته تقاضا برای آن زیاد بود
B3410 با قیمت 155هزار تومان فروخته می شود و دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
گوشی I8000 این برند نیز که با قیمت 485 هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود مورد تقاضای مشتریان قرار دارد. این گوشی قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 1.3 مگاپیکسلی است.
پرفروش های ارزان قیمت سامسونگ نیز در بازار .E1160 ، E2120 ، B3210 هستند که به ترتیب با قیمت های 37 ، 55 و 120هزار تومان عرضه می شوند.

** KP500 ال جی همچنان در صدر فروش

فروشندگان گوشی های ال جی از افزایش چشمگیر تقاضا برای گوشی KP500 این برند در سطح بازار تلفن همراه خبر می دهند و امکاناتی چون منوی Widget ، اجرای همزمان چند برنامه با Task Manager، گالری عکس با ویژگی لمسی ، تشخیص دستخط ، شماره گیری هوشمند و مرورگر مستندات آفیس را از جمله دلایل اصلی استقبال مشتریان از این گوشی عنوان می کنند.
این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی سه اینچی ، دوربنی 3 مگاپیکسل و ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت بوده ، شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش دارد و قیمت فروش آن 129 هزار تومانی است.
مدل GD330 از برند ال جی نیز با دربین دومگاپیکسلی و ارتقا حافظه توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت در لیست پرفروش های این برند قرار دارد و با قیمت 136 هزار تومان فروخته می شود .
KM555 از دیگر مدل های این برند است که با قیمت 263 هزار تومان در هفته گذشته به فروش رسید و متقاضیان زیادی داشت .
صفحه نمایش سه اینچی لمسی، قابلیت ارتقاء حافظه داخلی تا 16 گیگابایت و دوربین 15/3 مگاپیکسلی از امکانات تعبیه شده در گوشی KM555 ال جی به شمار می آید.
در لیست گوشی های پرفروش ال جی می توان به KG195 با قیمت 72 هزار تومان نیز اشاره کرد.

** طرفداران گوشی های هوشمند به دنبال HTC

طرفداران گوشی های هوشمند مدل HD MINI برند اچ تی سی را بیشتر مورد تقاضا قرار دادند و به همین دلیل این مدل در صدر پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند قرار گرفت.
HD مینی اچ تی سی با قیمت 580 هزار تومان فروخته می شود و به دلیل دارا بودن سیستم عامل و امکانات یک پاکت پی سی توانسته متقاضیان زیادی را به خود جلب کند.
در همین حال مدل SMART اچ تی سی که با قیمت 250 هزار تومان عرضه می شود نیز از فروش بالایی برخوردار بوده و در لیست پرفروش‌ترین های این برند جای گرفته است.
این گوشی دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچی لمسی ، ارتقاء حافظه داخلی تا 16 گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی است.
VIVA تاچ HTC نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت 230 هزار تومان فروخته می شود و مشتریان بسیاری را به سمت خود کشانده است. شکل ظاهری این مدل از جمله دلایل محبوبیت آن عنوان شده است.

** خبرهایی از گوشه و کنار بازار

فروشندگان بازار تلفن همراه از افزایش تقاضا برای گوشی BL20 ال جی ، ورود اولین گوشی تمام لمسی واکمن دار سونی اریکسون و گوشی هوشمند XPERIA X8 سونی اریکسون در بازار به عنوان مهم ترین اخبار بازار موبایل در هفته ای که گذشت یاد می کنند.
گوشی BL20 که با بهای 220 هزار تومان با گارانتی رسمی فروخته می شود به دلیل برخورداری از امکانات و قیمت مناسب روز بروز پرفروش تر می شود.
این گوشی 115 گرمی کشویی ال جی از زمان ورود به بازار کشور مورد تقاضای بیشتر خانم های ایرانی قرار گرفته است دارای حافظه داخلی 60 مگابایت است و قابل ارتقای تا 16 گیگابایت ، صفحه لمسی برای مسیریابی ، دوربین پنج مگاپیکسلی و طراحی کلاسیک شکلات است.
اولین گوشی تمام لمسی واکمن دار سونی اریکسون نیز موسوم به Yendo است به زودی وارد بازار ایران می شود که این گوشی با صفحه نمایش لمسی 2.6 مجهز به پخش کننده موسیقی با کیفیت Walkman و دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی اینترنتی است.
Yendo در 10 رنگ مختلف مشکی، سفید، زرد ، نارنجی، سبز، قرمز، آبی، صورتی، بنفش ، نقره‌ای و با وزن 81 گرم تولید و به بازار می آید . همچنین قیمت این مدل سونی اریکسون که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا 16 گیگابایت است ، در حدود 200 تا 250 هزار تومان پیش بینی شده است.
اخبار منتشره در بازار گوشی تلفن همراه از ورود گوشی XPERIA X8 در لیست جدیدترین های سونی اریکسون خبر می دهد . این گوشی هوشمند قرار است با قیمت زیر 250 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد.این مدل سونی‌اریکسون دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی سه اینچی و دوربین دیجیتالی 2/3مگاپیکسلی و گیرنده ماهواره‌ای مسیریاب A-GPS است.
این گوشی 104 گرمی که با رنگ بندی متنوع تولید شده است دارای پردازنده 600 مگاهرتزی، سیستم عامل آندروئید ، مرورگر اینترنتی و باتری Li-Po با توان 1200 میلی آمپری است. با توجه به قیمت پایین این گوشی پیش بینی می شود این مدل سونی اریکسون مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس