Software AG یکی از 10 تولیدکننده برتر نرم‌افزار در جهان می‌شود - فن آوری اطلاعات - اخبار

Software AG یکی از 10 تولیدکننده برتر نرم‌افزار در جهان می‌شود

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۱۷ ۸:۲۴:۳۳ (956 بار خوانده شده)
شرکت Software AG که از بزرگترین مراکز تولید نرم‌افزارهای تجاری و بازرگانی در دنیا محسوب می‌شود اعلام کرد که تا پنج سال آینده به یکی از 10 شرکت بزرگ نرم‌افزاری جهان تبدیل خواهد شد.


بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حالی که سال گذشته میزان درآمدهای این شرکت تنها 24 درصد رشد داشته است، این رقم برای سال جاری به 27 درصد خواهد رسید و در کل یک میلیارد دلار به مجموعه درآمدهای Software AG افزوده خواهد شد.
به گفته این شرکت، در آینده نزدیک میزان نیاز بازارهای جهانی به نرم‌افزارهای مدیریتی و بازرگانی افزایش خواهد یافت و این بازار رونق خواهد گرفت.
"کارل-هینز استریبیچ"( Karl-Heinz Streibich) مدیرعامل Software AG در این باره گفت: «امروزه کاربران محصولات یک شرکت را برای رفع نیازهای خود ترجیح نمی‌دهند و سعی می‌کنند بهترین نرم‌افزارهای موجود در بازار را از شرکت‌های مختلف خریداری کنند.»
وی ادامه داد: «ما در تلاشیم تا نه تنها بین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای مدیریتی و بازرگانی، بلکه بین کل شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار در دنیا پیشرفت کنیم و تا پنج سال آینده به یکی از 10 تولیدکننده برتر نرم‌افزار در جهان تبدیل شویم.»