آغاز ارايه‌ي تجاري سرويس آواي انتظار همراه اول - اخبار - اخبار

آغاز ارايه‌ي تجاري سرويس آواي انتظار همراه اول

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۱۴ ۴:۳۹:۳۹ (1557 بار خوانده شده)
همراه اول اعلام كرد كه در پي استقبال مشتركان همراه اول از ارائه‌ي آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران‌تكام 2010، اپراتور اول ارائه تجاري اين سرويس را آغاز كرده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش ايسنا، بنا بر اعلام روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، پس از استقبال مشتركين اين اپراتور از ارائه‌ي آزمايشي سرويس «آواي انتظار» در سال گذشته، همراه اول در راستاي احترام به سلايق مشتركين خود، به ارائه‌ي تجاري اين سرويس اقدام كرده است.

با فعال‌سازي اين سرويس، براي تماس گيرنده به جاي صداي بوق، آهنگ پخش مي‌شود. اين سرويس نيازي به تنظيمات گوشي نداشته و مشترك مي‌تواند با هر نوع گوشي از آن استفاده كند.

براساس اين گزارش، مشتركين همراه اول مي‌توانند با يكي از روش‌هاي ارسال پيام كوتاه، تلفن گويا (09990) و سايت اينترنتي (rbt.mci.ir) اقدام به فعال‌سازي سرويس و خريد آهنگ كنند.

هزينه‌ي خريد هر آهنگ ماهيانه 5000 ريال بوده و مشتركين پس از خريد اولين آهنگ تا سه روز فرصت دارند تا به‌صورت رايگان آهنگ خود را تغيير دهند.

مشتركين همراه اول در روش پيامكي خريد بايد كد آهنگ مورد نظر را به صورت لاتين به شماره 8989 ارسال و در صورت عدم تمايل به استفاده از سرويس عدد «5» را به صورت لاتين به همين شماره پيامك كنند.

متقاضيان استفاده از سرويس «آواي انتظار» همراه اول مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيش‌تر به سايت https://rbt.mci.ir مراجعه كنند.