نحوه دريافت قبض پايان دوره‌ همراه اول به صورت پيامك - اخبار - اخبار

نحوه دريافت قبض پايان دوره‌ همراه اول به صورت پيامك

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۱۲/۲ ۶:۵۶:۲۳ (1071 بار خوانده شده)
مشتركين همراه اولي كه به دريافت قبض پايان دوره‌ي خود به صورت پيامك قادر نيستند، مي‌توانند با ارسال يك پيام كوتاه با متن R يا r به شماره 990009 مجددا پيامك قبض را دريافت كنند.

(ايسنا)، شماره‌ي سامانه تلفني (مركز تماس) همراه اول از 15 بهمن‌ماه جاري تغيير يافت و از آن تاريخ به بعد مشتركين بايد جهت استفاده از اين سامانه از خطوط همراه اول با شماره «9990» و از تلفن‌هاي ثابت با شماره «09129990» تماس بگيرند.

هم‌چنين با پرداخت از طريق سامانه‌ي تلفني همراه اول، پرداختي شما بلافاصله در سيستم صورتحسابتان اعمال شده و چنانچه خط تلفن شما قطع يكطرفه و يا دوطرفه شده باشد، حداكثر ظرف مدت 10 دقيقه وصل و اعلام وصول از طريق پيامك به استحضار مشترك خواهد رسيد.

* بانك پرداخت بانك صادرات ايران

مشتركيني كه در بانك صادرات حساب داشته باشند و علاقه‌مند هستند خط ارتباطي آنها هميشه فعال باشد، مي‌توانند با سامانه‌ي 09602 تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به اين سامانه مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را به بانك اعلام كنند؛ در اين صورت هر زماني كه مبلغ كاركرد تلفن شما به سقف مجاز برسد، بانك صادرات ايران به نيابت شما مبلغ قبض را پرداخت كرده و از قطع خط جلوگيري خواهد كرد.

* سرويس‌هاي ارزش افزوده:

مشتركين هم‌چنين مي‌توانند با مراجعه به سايت www.mci.ir و در صفحه‌ اختصاصي خدمات ارزش افزوده اين سايت (www.mci.ir/web/guest/vas) اطلاعات كاملي درباره اين گروه از خدمات همراه اول دريافت و از هزينه، نحوه‌ي فعال‌سازي و غيرفعال‌سازي و هم‌چنين شرايط و ضوابط استفاده از سرويس‌ها آگاهي يابند.
برچسب‌ها: همراه اول   پیامک