ایسوس ZEN Drive مکمل تبلت‌ها و الترابوک‌ها عرضه شد - فن آوری اطلاعات - اخبار

ایسوس ZEN Drive مکمل تبلت‌ها و الترابوک‌ها عرضه شد

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۲/۲/۲۳ ۸:۲۱:۴۲ (1210 بار خوانده شده)
این دستگاه از فناوری AV Where بهره می‌برد که به واسطه آن کاربران می‌توانند دیسک‌های DVD را بدون نیاز به DVD Player بر روی تلویزیون و مانیتور مشاهده نمایند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


از زمانی که تبلت‌ها و نوت بوک‌های فوق باریک معروف به الترابوک‌ها به بازار آمدند با تمام ویژگی‌های کارآمد خود از یک ضعف واحد رنج می‌برند و آن عدم وجود درایو نوری می‌باشد، که البته این موضوع به ماهیت این دستگاه‌ها باز می‌گردد.

به گزارش ایتنا برای رفع این مشکل شرکت ASUS اقدام به عرضه یک درایو نوری اکسترنال بسیار زیبا نموده است.
این دستگاه که SDRW-۰۸D۳S-U ZEN Drive نام دارد از یک طراحی بسیار زیبا که الهام گرفته از خانواده ZEN Design ایسوس می‌باشد، بهره می‌برد.

این محصول به علت ویژگی‌هایی همچون ضخامت بسیار کم و وزن بسیار پایین برای حمل و نقل مناسب می‌باشد و این موضوع باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند به راحتی این درایو را با خود حمل نمایند.
همچنین این دستگاه از فناوری AV Where بهره می‌برد که به واسطه آن کاربران می‌توانند دیسک‌های DVD را بدون نیاز به DVD Player بر روی تلویزیون و مانیتور مشاهده نمایند.
تنها کافی است که این درایو را از طریق پورت USB به دستگاه مورد نظر متصل نمایند و دکمه AV را فشار دهند.اما این درایو از قابلیت‌های هوشمندانه بهره می‌برد که کار با آن را بیش از پیش لذت بخش می‌نماید.

یکی از این موارد قابلیت Drag & Drop و عملیات نوشتن دیسک به صورت اتوماتیک می‌باشد.
همچنین این درایو برای افزایش امنیت دیسک‌ها از قابلیت کد گذاری امنیتی نیز بهره می‌برد.