قابلیت جدید فیس‌بوک برای یافتن گروه جدید - اینترنت - اخبار

قابلیت جدید فیس‌بوک برای یافتن گروه جدید

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۵/۲/۲۰ ۷:۰۲:۳۸ (1076 بار خوانده شده)
- قابلیت جدید فیس‌بوک به اسم Discover در بخش گروه‌ها است که پیوستن به مکالمه‌ها را آسان‌تر می‌سازد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

فیس‌بوک در حال آزمایش قابلیتی جدید است که به شما امکان می‌دهد گروه‌های بیشتری را بیابید.


به گزارش ایسنا، اگر به دنبال راهنمایی‌های مخصوص والدین هستید یا می‌خواهید بهترین رستوران را در نزدیکی خود بیابید، گروه‌های فیس‌بوک (Groups) Facebook برای پیدا کردن جوامع مجازی درباره موضوعات مختلف سودمند است.

با توجه به گزارشی که در وب‌سایت مشیبل آمده، حالا هم فیس‌بوک در حال آزمایش بر روی یک قابلیت جدید به اسم Discover در بخش گروه‌ها است که پیوستن به مکالمه‌ها را آسان‌تر می‌سازد.

تب جدیدی به این بخش اضافه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به دنبال گروه‌های باز و بسته فیس‌بوک بر حسب طبقه‌بندی بگردید، شامل گروه‌هایی که دوستان شما در آن حضور دارند و گروه‌های محلی. شما می‌توانید در این فهرست و در شهر شما، کدام بخش شما را به خود جذب می‌کند.

قابلیت Discover، شامل ۲۵ دسته‌بندی‌ مختلف از جمله والدین، ورزش، غذا، خرید و فروش، شبکه، حیوانات و حیوانات خانگی، سرگرمی و تفریح، پشتیبانی و راحتی و سفر است. هر صفحه موضوعی گروه‌های بیشتر پیشنهادشده مبتنی بر شهرت و گروه‌هایی که شامل اعضایی است که ممکن است بشناسید را برجسته می‌کند.

پیش از این شما مجبور بودید کلیدی برای پیدا کردن گروه مرتبط کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید و یا منتظر بمانید تا توسط یکی از دوستانتان به این گروه‌ها دعوت شوید.

در کنار نیوزفید فیس‌بوک، گروه‌ها بیش‌ترین قابلیت مورد استفاده در اپلیکیشن فیس‌بوک هستند و حدود یک میلیارد نفر هر ماهه از این بخش استفاده می‌کنند.

در حالی که در حال حاضر تنها گروه مشخصی از افراد از این قابلیت بهره می‌برند، فیس‌بوک به وب‌سایت مشیبل گفته است که در آینده‌ای نزدیک به طور جامع‌تری گسترده می‌شود.
برچسب‌ها: وب سایت   فیس بوک   گروه   طبقه بندی