فیس‌بوک: ویژگی Find Wi-Fi همگانی می‌شود - اخبار - اخبار

فیس‌بوک: ویژگی Find Wi-Fi همگانی می‌شود

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۴/۱۳ ۷:۰۵:۱۰ (1691 بار خوانده شده)
اگر قصد سفر دارید، می‌توانید پیش از خارج شدن از وسیله نقلیه مکان‌های دارای وای‌فای را پیدا کنید و به جای سرگردانی در یک شهر غریبه، از اینترنت مکان‌های مجهز به اتصال وای‌فای لذت ببرید.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ه گزارش ایتنا از رایورز به نقل از recode، فیس‌بوک نوعی ویژگی عرضه کرده که به کاربران کمک می‌کند در هنگام سفر و دوری از محل کار و خانه نیز از اتصال اینترنت برخوردار باشند.
گفتنی است با اینکه ویژگی مورد نظر (که Find Wi-Fi نامیده می‌شود) از لحاظ فنی چندان پدیده تازه‌ای نیست، اما برای بیشتر افراد و کاربران، جدید محسوب می‌شود.

شایان ذکر است فیس‌بوک این ویژگی را سال گذشته برای کاربران چند کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون دسترسی به آن را در سراسر جهان ممکن کرده است.
این ویژگی همانطور که از نامش هم پیدا است، با نمایش دادن نقاط دسترسی که کسب‌وکارها از طریق صفحات فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشته‌اند، به کاربران کمک می‌کند به شبکه متصل گردند.

فیس‌بوک در حال حاضر Find Wi-Fi را برای تمامی کاربران دیوایس‌های آیفون و اندرویدی عرضه کرده است.
الکس هیمل (مدیر مهندسی فیس‌بوک)، در یک پست وبلاگی می‌گوید این ویژگی برای کاربرانی که به آن دسترسی داشته‌اند و مخصوصاً در مناطقی که اینترنت همراه ضعیف است، بسیار مفید بوده است.

هیمل در ادامه می‌نویسد: «وقتی که اتصال همراه به اینترنت شما ضعیف است، هر کجا که باشید به راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین اتصال وای‌فای را پیدا کنید و به کار خود بپردازید.»


استفاده از این قابلیت ساده است. برای امتحان کردن این برنامه، کافی است برنامه فیس‌بوک را در دیوایس خود باز کنید، روی برگه More کلیک کرده و سپس Find Wi-Fi را انتخاب نمایید.
همین که گزینه مزبور را روشن کنید، می‌توانید نزدیک‌ترین نقاط دسترسی موجود در نقشه به شبکه اینترنت را مرور و در مورد کسب‌و کارهایی که میزبان آنها هستند نیز اطلاعاتی کسب کنید.

بدین ترتیب اگر قصد سفر دارید، می‌توانید پیش از خارج شدن از وسیله نقلیه مکان‌های دارای وای‌فای را یافته و به جای سرگردانی در یک شهر غریبه، از اینترنت مکان‌های مجهز به اتصال وای‌فای لذت ببرید.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.