ساده‌سازی نرم‌افزار پیام‌رسان ویژه گوگل - اخبار - اخبار

ساده‌سازی نرم‌افزار پیام‌رسان ویژه گوگل

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۱۱/۸ ۹:۵۳:۰۷ (770 بار خوانده شده)
قابلیت جدیدی به نرم‌افزار Google Duo افزوده‌شده است که کاربران از طریق آن می‌توانند حتی باکسانی که این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود نصب نکرده‌اند نیز تماس بگیرند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به تازگی قابلیت جدیدی به نرم‌افزار Google Duo افزوده‌ شده است تا کاربران بتوانند حتی با کسانی که این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود نصب نکرده‌اند، نیز تماس بگیرند.

به گزارش ایتنا از رایورز نرم‌افزار Google Duo از جمله پیام‌رسان‌های سریع است که از سوی کارشناسان و صاحبنظران مورد استقبال قرار گرفته است؛ هر چند به نظر می‌رسد بسیاری از افراد از وجود آن بی‌خبرند و یا تمایل چندانی به استفاده از آن ندارند.
همین امر نیز موجب شده است تا حتی آن دسته از کاربرانی که از این نرم‌افزار بر روی دستگاه خود استفاده می‌کنند نیز نتوانند از تمامی قابلیت‌های آن بهره‌مند شده و تعداد مخاطبان درون برنامه‌ای آنها بسیار پایین باشد.

Google Duo برای رفع این کمبود، به‌تازگی به قابلیت جدیدی توسط توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مجهز شده که به نظر کارشناسان، وجه تمایزی قابل توجه برای این نر‌م‌افزار محسوب شده و گامی مهم در رقابت با دیگر نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلقی می‌گردد.

این سازوکار بر عهده قابلیتی ویژه به نام App Preview Messaging است که به‌عنوان یکی از ویژگی‌های خدمات گوگل‌پلی در سال 2016 میلادی رونمایی و عرضه شد.


جالب اینکه دست دریافت‌کنندگان تماس‌ها نیز در هنگام دریافت تماس باز است و می‌توانند مانند کسانی که این نرم‌افزار را نصب‌ کرده‌اند، از میان گزینه‌هایی مانند پاسخ دادن، صامت کردن، رد تماس و ... یکی را برگزینند.

در حال حاضر، این قابلیت جدید Google Duo صرفاً بر روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید فعال است و کاربران دیگر سیستم‌‌‌عامل‌ها و پلتفرم‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

[img align=left width=300]http://www.itna.ir/images/docs/000051/051721/images/itna_(44)-1.jpg[/img]