اخبار شرکت - اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران - اخبار
دسته : اخبار شرکت در تاريخ ۱۳۹۲/۱/۱۹ ۱۱:۴۰:۰۰ (7527 بار خوانده شده)
به عرض میرساند شرکت مهندسی نانو سامانه به لطف پروردگار به عنوان اولین شرکت هاستینگ ایران موفق به دریافت پروانه کسب از اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گردید.
دسته : اخبار شرکت در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۹ ۶:۰۰:۰۰ (8323 بار خوانده شده)
ساختمان پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی افتتاح شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت در عرصه بین المللی را شروع کرده ایم و امیدواریم بتوانیم مراکز و پارک های تحقیقاتی بین المللی ایجاد کنیم. آقای دکتر لاریجانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران 81 مرکز تحقیقانی دارد افزود: براساس نقشه علمی سلامت،‌ باید مراکز تحقیقاتی بخش سلامت را توسعه دهیم . وی گفت: مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی است و در رتبه بندی ها نیز جایگاه خوبی دارد. آقای دکتر لاریجانی با بیان اینکه مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرحله تبدیل به پژوهشکده گوارش و کبد است افزود: تاسیس این پژوهشکده در دانشگاه علوم پزشکی تهران تصویب شده است و امیدواریم که در شورای گسترش وزارت بهداشت نیز به تصویب برسد. در این مراسم دکتر قانعی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، و دکتر ملک زاده رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد حضور داشتند.
ادامه | 2827 کلمه در ادامه متن
دسته : اخبار شرکت در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۵ ۵:۱۰:۰۰ (9489 بار خوانده شده)
پخش زنده چهار شبکه صدا و سیما توسط گروه مدیا کستینگ شرکت آغاز شد این چهار شبکه عبارتند از العالم - شما - آی فیلم - الکوثر . برای مشاهده این شبکه ها به صورت زنده و با پهنای باند های مختلف و نرم افزار های مختلف به وب سایت این پروژه مراجعه نمایید.

دسته : اخبار شرکت در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۴ ۸:۳۰:۰۰ (8333 بار خوانده شده)
در ایام با فرخنده و با سعادت ماه مبارک رمضان افتخار داریم نسخه آزمایشی وب سایت شرکت را برای تست و معرفی به شما کاربران محترم راه اندازی نمایید. امید است بعد از رفع ایرادات و تکمیل وب سایت در جشن های عید فطر وب سایت جدید به طور کامل راه اندازی گردد.
دسته : اخبار شرکت در تاريخ ۱۳۸۹/۹/۷ ۶:۰۰:۰۰ (12536 بار خوانده شده)
پروژه دیتاسنتر پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد توسط واحد دیتاسنتر گروه شرکت های نانو به انجام رسید و آماده بهره برداری است . تمام مراحل اجرای این پروژه شامل طراحی اولیه و نهایی و خرید سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز و همچنین پیاده سازی طرح و نصب سخت افزار ها و نرم افزار ها طراحی فضا و شبکه داخلی پژوهشکده توسط واحد شبکه و دیتاسنتر گروه شرکت های نانو به انجام رسیده است