کنترل دستک‌تاپ ویندوز با تلفن‌همراه - فن آوری اطلاعات - اخبار

کنترل دستک‌تاپ ویندوز با تلفن‌همراه

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۳۱ ۵:۳۳:۳۰ (899 بار خوانده شده)
کاربران با استفاده از این سرویس قادرند به صورت مستقیم و از طریق تلفن‌همراه، محتویات صفحه میزکارخود را مشاهده و همچنین مبادله کنند.


شرکت Quickoffice قصد دارد با همکاری شرکت SoonR، سرویس جدیدی را برای کاربران تلفن‌همراه طراحی و تولید کند.
این سرویس قرار است با نام Quickaccess به مشترکان عرضه شود. سرویس Quickaccess به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به به سرور رایانه شخصی و یا رایانه‌ی همراه خود متصل شوند و از این طریق، محتویات صفحه‌ اصلی رایانه‌ خود را کنترل و مشاهده نمایند.
کاربران با استفاده از این سرویس قادرند به صورت مستفیم و از طریق تلفن‌همراه خود، محتویات صفحه میزکار(desktop) خود را مشاهده، ویرایش و همچنین مبادله کنند. مشترکان می‌توانند از این سرویس در هنگام حرکت نیز استفاده کنند.
سرویس Quickaccess به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های نگارش شده توسط نرم‌افزار Office را مشاهده و ویرایش نمایند، همچنین کاربران می‌توانند از طریق تلفن‌همراه خود، تصاویر موجود در رایانه‌ خود را روی صفحه به نمایش بگذارند.
گفتنی است سرویس Quickaccess نیاز به تبادل اطلاعات از طریق سیستم syncرا از بین خواهد برد و کاربران می‌توانند حتی در مواقعی که رایانه‌ آن‌ها خاموش است از این سرویس استفاده کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند از این طریق اطلاعات و فایل‌های مورد نظر خود را به حافظه رایانه انتقال دهند. گفته می‌شود سرویس Quickaccess به احتمال قوی در اوایل سال آینده در اختیار کاربرانی که گوشی آن‌ها به سیستم‌عامل S60 مجهز شده است، قرار بگیرد.