آیفون‌داران بیش از دیگران نرم‌افزار بازی می‌خرند - اخبار - اخبار

آیفون‌داران بیش از دیگران نرم‌افزار بازی می‌خرند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۱۸ ۹:۴۷:۰۵ (757 بار خوانده شده)
نتایج حاصل از یک بررسی جدید در شرکت Distimo نشان داد، صاحبان گوشی هوشمند آیفون بیشتر از صاحبان دیگر گوشی‌های موجود در بازار سراغ خرید بازی‌های ویدیویی و اجرای آن روی گوشی خود می‌روند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، بر اساس مطالعات انجام شده توسط این شرکت از بین 15 محصول برتر فروخته شده در اینترنت 9 محصول مربوط به بازی‌های گوشی آیفون اپل می‌شود.
شرکت Distimo در این بررسی‌ها مشخص کرد از هر 15 ابزار و برنامه‌ای که برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید فروخته می‌شود نیز 9 ابزار، بازی است.
در حوزه برنامه‌ها و نرم‌افزارهای رایگان نیز بازی‌های ویدیویی پیشرو هستند. در این زمینه نیز نتایج فوق به‌دست آمده است و در زمینه نرم‌افزارهای پولی نیز میانگین قیمت نرم‌افزارهای سیستم‌عامل اندروید بیشتر از ابزارها و نرم‌افزارهای آیفون بوده است.
البته مرکز Distimo اعلام کرده است که این مسئله به معنی کاهش تمایل صاحبان گوشی‌های مبتنی بر اندروید برای خرید نرم‌افزارها و برنامه‌های جدید نیست و آن‌ها همچنان این برنامه‌ها را خریداری می‌کنند.
طبق بررسی‌های صورت گرفته، فروش بازی‌های کلاسیک در فروشگاه اینترنتی Android Market بیش از فروشگاه App Store اپل رونق دارد. از هر 15 بازی پرفروش و برتر برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، 3 بازی نمونه‌سازی شده از روی بازی‌های کلاسیک بوده‌اند.