هارد اینترنالVelociRaptor به بازار آمد - سخت افزار - اخبار

هارد اینترنالVelociRaptor به بازار آمد

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۱۶ ۵:۵۶:۵۰ (1074 بار خوانده شده)
عضو جدید خانواده Raptor با ظرفیت 300GB (دو برابر ظرفیتهای قبلی) و نیز با استفاده از درگاه SATA II( با سرعت انتقال اطلاعات 3Gb/s ) و 16MB Cache حدود 35 درصد سریعتر و تنومند تر از برادران قدیمی خود به بازار IT روانه شد.

velociRaptor عضو جدید خانواده هاردهای اینترنال Raptor می باشد که با سرعت 10,000RPM و درگاه SATA به شهرت بالایی در دنیایی هارد های اینترنال دست پیدا کرده است.
محفظه مخصوص هاردهای جدید VelociRaptor با نام IcePack و اندازه 3.5Inch محافظی مطمئن برای این نوع هارد است که حتی در سخت ترین شرایط نیز دمای هارد را کنترل کرده و آن را خنک نگه می دارند.
اندازه خود هارد های اینترنال VelociRaptor معادل 2.5Inch است و استفاده از آن بر روی نوت بوک نیز امکان پذیر می باشد.
VelociRaptor که به زودی با گارانتی سازگار به بازار ایران ارائه خواهد شد، با استفاده از تکنولوژی SecurePark امنیت بالایی را برای خود به ارمغان آورده است و این امکان را میدهد تا با خیالی راحت به جا به جایی کامپیوتر خود پرداخته و هیچ نگرانی ای در مورد تکان خوردن و صدمه دیدن هارد سیستم خود نداشته باشید.
همچنین تکنولوژی SecurePark به کار رفته در این محصول، با پارک کردن هد هارد کنار صفحات هارد ( در مواقع تغییر سرعت هارد و یا در هنگام اعمال تکان های نا خواسته ) از برخورد هد با صفحات هارد جلوگیری کرده و مانع از آسیب دیدن هارد و اطلاعات درونش می شود.