کامپیوتر کیبرد نمای اسوس عرضه خواهد شد - سخت افزار - اخبار

کامپیوتر کیبرد نمای اسوس عرضه خواهد شد

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۵ ۶:۲۸:۴۶ (826 بار خوانده شده)
اسوس کامپیوتر کیبرد نمای خود را موسوم به Eee KeyBoard PC پس از گذشت 16 ماه از رونمایی، آماده عرضه کرد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ه گزارش پایگاه اینترنتی رسمی اسوس، این محصول که ظاهری همچون یک صفحه کلید و باطنی همانند یک کامپیوتر دارد به پردازنده اینتل اتم N270 مجهز است که این پردازنده از فرکانس کاری 1.60 گیگاهرتز بهره می‌برد که توان پردازشی در حد تبلت‌ها و نت‌بوک‌های قدرتمند امروزی به این محصول بخشیده است.

اسوس برای این محصول حافظه اصلی با ظرفیت 1 گیگابایت از نوع DDR2 در نظر گرفته است. Eee KeyBoard PC در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد که درایو ذخیره‌سازی هر دو مدل از نوع SSD در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش 5 اینچی این مدل از انواع LED Backlit است و قابلیت پشتیبانی از Multi Touch را دارد. اسوس برای کاهش قیمت تمام شده این محصول از ویندوز ایکس‌پی ویرایش خانگی استفاده کرده است که قیمت پایین‌تری نسبت به ویندوز 7 دارد. باتری این مدل می تواند انرژی مورد نیاز برای 4 ساعت کار مداوم را تامین کند.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به 3 پورت USB 2.0 ، Wi-Fi با قابلیت پشتیبانی از استانداردهای 802.11 b/g/n و بلوتوث نسخه 2.1 اشاره کرد. اسوس دلیل اصلی ساخت چنین محصولی را ارائه دستگاهی قابل حمل عنوان کرده است که بتواند همواره همراه کاربر باشد و به واسطه مجهز بودن به پورت‌هایی همانند HDMI و VGA به تلویزیون، ‌مانیتور، ‌ویدئو پروژکتور و غیره متصل شود.اسوس قیمت پایه این محصول را 599 دلار اعلام کرده است.

منبع: ایتنا