عرضه‌ی مودم جدید وایمکس ایرانسل و کاهش بهای مودم‌های داخلی و فضای باز - اخبار - اخبار

عرضه‌ی مودم جدید وایمکس ایرانسل و کاهش بهای مودم‌های داخلی و فضای باز

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۳۰ ۵:۲۰:۲۷ (709 بار خوانده شده)
ایرانسل از عرضه مودم جدید وایمکس خود با امکانات Wi-Fi و عرضه دیگر مدل‌های مودم‌های وایمکس خود با بهای تخفیفی در طول تابستان سال جاری خبر داد.



روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: در تابستان 89، ایرانسل مودم جدید وایمکس خود را با ابعادی کوچک و ظاهری ساده و زیبا، با امکانات Wi-Fi به کاربران ارائه می‌کند.

این مودم امواج اینترنت پرسرعت را از طریق فن‌آوری وایمکس ایرانسل دریافت و به صورت بی‌سیم و با استفاده از فن‌آوری Wi-Fi در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب، کاربرانی که از رایانه همراه و سایر سامانه‌های مجهز به فن‌آوری Wi-Fi، در منزل و یا محل ‌کار خود استفاده می‌کنند و در این محدوده جابه‌جا می‌شوند، می‌توانند بدون نیاز به کابل، به مودم Wi-Fi متصل شده و از وایمکس ایرانسل استفاده کنند.

بر اساس این گزارش مودم جدید وایمکس ایرانسل که در طول تابستان سال جاری با بهای تخفیفی 99 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد، علاوه بر امکان اتصال از طریق فن‌آوری Wi-Fi، به چهار درگاه اترنت برای اتصال تجهیزاتی نظیر رایانه، هاب و سوئیچ از طریق کابل شبکه محلی (LAN) مجهز است.

بنا براعلام این مودم هم‌چنین مجهز به دو درگاه برای اتصال گوشی تلفن به منظور مکالمه از طریق بستر تلفن اینترنتی (VoIP) می‌باشد.

مودم داخلی وایمکس ایرانسل با ابعادی کوچک و کاربردی آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر کار کوچک طراحی شده است و کاربران می‌توانند با اتصال کابل این مودم به درگاه شبکه محلی رایانه خود، به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

بر اساس این گزارش این مودم که پیش از این به قیمت 110هزار تومان عرضه می‌شد، در طول تابستان 89 با بهای تخفیفی 69هزار و 900 تومان به متقاضیان عرضه می‌گردد.

مودم فضای باز وایمکس ایرانسل نیز که پیش از این به قیمت 220هزار تومان عرضه می‌شد، در طول تابستان سال جاری با بهای تخفیفی 199 هزار و 900 تومان خواهد شد. این مودم که در خارج از ساختمان نصب می‌شود، به علت قدرت گیرندگی بالا، برای مکان‌هایی که به علت تراکم ساخت‌ و سازها و یا دلایل فنی، فرکانس دریافتی ضعیف می‌باشد، طراحی شده است.

در حال حاضر خدمات وایمکس ایرانسل با پهنای باند 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت بر ثانیه و بر اساس درخواست، در 10 شهر اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج، مشهد مقدس، شهریار، شهرقدس و خمینی‌شهر عرضه می‌شود.

بنا بر اعلام، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و سفارش اشتراک می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز با مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره تلفن 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، تماس بگیرند. همچنین اطلاعات بیش‌تر درباره خدمات وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل دریافت است.

منبع: ایسنا