سه لپ‌تاپ جدید برای دانشجویان و خانواده‌ها - اخبار - اخبار

سه لپ‌تاپ جدید برای دانشجویان و خانواده‌ها

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۷ ۶:۰۱:۰۶ (645 بار خوانده شده)
شرکت دل از سری Inspiron R لپ‌تاپ‌های خود سه محصول جدید با قابلیت دسترسی آسان به تصاویر و همچنین اجرای سریع و آسان کلیه ابزارهای مورد نیاز را روانه بازار کرد.

به نقل از اینفورمیشین‌ویک، این رایانه‌های قابل‌حمل جدید در اندازه‌های 14، 15 و 17 اینچ ساخته شده‌اند و هر سه آن‌ها شامل ابزار ویژه‌ای موسوم به Dell Dock می‌شوند که امکان جداسازی برنامه‌ها و فولدرهای مورد نظر را در قسمت فوقانی نمایشگر فراهم می‌کند تا کاربر در هر لحظه بتواند با یک کلیک وارد برنامه‌های مورد نظر خود شود.
این لپ‌تاپ‌ها که بسیار زیبا طراحی شده‌اند، چهار رنگ دارند و شرکت دل هدف اصلی از تولید آن‌ها را جذب دانشجویان و خانواده‌ها اعلام کره است.
سری Inspiron R لپ‌تاپ‌های دل فناوری Wireless Display اینتل را در خود جا داده‌اند که به کمک آن می‌توانند کلیه فایل‌های چندرسانه‌ای خود را به صورت بی‌سیم روی تلویزیون پخش کنند.
از دیگر قابلیت‌های مشترکی که در این سه محصول به کار گرفته شده است می‌توان به مجموعه نرم‌افزاری Office 2010 مایکروسافت و پردازنده گرافیکی یک گیگابایتی ATI اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند هر یک از این سه محصول را پردازنده Core i3 یا Core i5 اینتل خریداری کنند.
دیگر قابلیت‌های مشترک این سه لپ‌تاپ شامل هارددیسک 640 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم DDR3 می‌شود. دو مدل بزرگتر این لپ‌تاپ‌ها 10 کلید جداگانه عددی را نیز روی صفحه‌کلید خود شامل می‌شوند. قیمت این سه محصول که به سیستم‌عامل ویندوز 7 مجهز شده‌اند از 449 دلار آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس