سرویس اینترنتی Google News شخصی شد - اخبار - اخبار

سرویس اینترنتی Google News شخصی شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۱۵ ۸:۳۱:۲۰ (645 بار خوانده شده)
سرویس اینترنتی Google News که در اصل منبعی آنلاین برای دریافت اخبار و اطلاعات محسوب می‌شود، قابلیت‌های جدیدی ارایه کرده است که کاربران به واسطه آن می‌توانند این سرویس و خدمات آن را به صورت شخصی در اختیار بگیرند و آنچه که در این سرویس می‌خوانند یا به اشتراک می‌گذارند را کاملا شخصی کنند.

وبلاگ رسمی شرکت گوگل تغییرات این سرویس را به قرار زیر اعلام کرده است: «از گذشته گفته می‌شود که تمام اخبار به صورت محلی منتشر می‌شوند. اما ما هم‌اکنون می‌خواهیم بگوییم که همه اخبار می‌توانند به صورت شخصی منتشر شوند. ما بر اساس علایق خود از روش‌های مختلف به این سرویس متصل می‌شویم و بر اساس محل جغرافیایی استقرار ما و معیارهای دیگر، اطلاعات دریافتی در این سرویس تغییر می‌کند. ما از امروز صفحه نمایش اخبار در سرویس Google News را تغییر داده‌ایم تا از این طریق اخباری که بیشتر با هر یک از کاربران در ارتباط است، به نمایش درآید. ما همچنین تلاش می‌کنیم آن دسته از اخبار و مطالبی که هر یک از کاربران بیشتر علاقمند به خواندن آن‌ها هستند و از وجود آن‌ها خبر ندارند را انتخاب کنیم و این امکان را به وجود آوریم تا کاربر آسان‌تر از گذشته بتواند مطالب مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد».


سرویس Google News در اصل بخشی از جست‌وجوگر اینترنتی گوگل محسوب می‌شود که اخبار را از منابع خبری مختلف جمع‌آوری کرده و آن‌ها را بر اساس درجه اهمیت و تازگی‌شان، به کاربران نشان می‌دهد.

منبع: همکاران سیستم