ارائه اولین محصول Solution finder در ایران در حیطه ERP,MIS - اخبار - اخبار

ارائه اولین محصول Solution finder در ایران در حیطه ERP,MIS

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۲۲ ۸:۴۱:۵۳ (883 بار خوانده شده)
یکی از معضلات و مشکلات متقاضیان خرید نرم‌افزارهای یکپارچه مالی و اداری و صنعتی (MIS) و بویژه سیستم‌های ERP پیچیدگی زیاد این بازار و معمولا عدم آشنایی متقاضیان با نرم‌افزارهای یکپارچه مالی , اداری و صنعتی و یا ماجول‌های ERP و نیز گاها نیازهای پنهانشان است.

وجود تنوع زیاد محصولات و عدم مقایسه کامل و تطابق نیازها با محصولات موجود بازار نیز بر این مشکل می‌افزاید. بدین منظور واحد تحقیق و توسعه گروه نرم‌افزاری سیاق به منظور کمک به رفع این مشکل راه‌حل جامعی را تحت عنوان solution finder ارائه نموده است.

این ابزار بر پایه مجموعه‌ای از مباحث مدیریتی و مالی و فناروی اطلاعات تهیه شده است که در حال حاضر شرکت‌های بزرگ ERP مانند SAGE از این راهکار (Solution ) استفاده می‌نماییند. این راهکار با مطرح کردن سوالات مشخص و اخذ نظر و قصد کاربر و با توجه به مشخصات کسب و کار مشتری راه‌حل جامع نرم‌افزاری را در کنار برآورد هزینه به کاربر ارائه می‌نماید.

ظاهر و کارکرد این راهکار بسیار ساده است ولی در پشت این سیستم فرآیندهای زیادی به منظور ارائه خروجی مناسب در حال پردازش اطلاعات می‌باشند. این سیستم می‌تواند در تسهیل تصمیم‌گیری متقاضیان خرید نرم‌افزارهای یکپارچه ERP ,MIS مفید باشد.

برای استفاده از این سیستم با عنوان راهنمای خرید نرم‌افزار می‌توانید به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.
www.sahar.ir


منبع: ایتنا