معرفی نسل جدید قلم هوشمند لایو اسکرایب - اخبار - اخبار

معرفی نسل جدید قلم هوشمند لایو اسکرایب

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۲۸ ۸:۰۷:۱۷ (739 بار خوانده شده)
نسل جدید قلم دیجیتالی Echo برای یادداشت‌نویسان و متخصصان حرفه‌یی و دانشجویان از سوی لایو اسکرایب رونمایی شد. برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

این قلم در دو مدل چهار و هشت گیگابایتی عرضه می‌شود و در حالی که مدل قدیمی قلم Pulse با کاهش قیمت به 129 دلار، ارزان‌ترین محصول لایو اسکرایب خواهد بود، مدل چهار گیگابایتی Echo به بهای 170 و مدل هشت گیگابایتی به بهای 200 دلار عرضه خواهد شد.

از نظر ویژگی‌ها Echo شبیه مدل‌های قبلی است با این همه، لایو اسکرایب تغییرات سخت‌افزاری متعددی در آن داده تا استفاده از این قلم را راحت‌تر کند.

این قلم دارای طراحی ارگونومیکی است و برخلاف مدل قبلی یک طرف آن تخت است، در نتیجه سُر نمی‌خورد و دارای کانکتور USB و یک جک صوتی 3.5 میلیمتری است که به کاربران امکان می‌دهد، هدفون مورد علاقه خود را به قلم متصل کنند و از کابل‌های USB متداول برای متصل کردن آن به دستگاه‌های موبایل دیگر استفاده کنند.

هم‌چنین ویژگی جدیدی به نام Launch Line در قلم Echo گنجانده شده است که با این ویژگی کاربران اگر زیر واژه‌ای را خط بکشند و آن واژه را با برنامه‌ای مرتبط کنند، می‌توانند بعدا با زدن برروی این خط برنامه را باز کنند. به‌علاوه این قلم دارای کلمه عبور است تا اطلاعات ذخیره شده در آن محفوظ بماند و می‌توان نام صاحب قلم را در نمایشگر آن قرار داد تا در صورت گم شدن راحت‌تر به صاحبش بازگردانده شود.

نرم‌افزار قلم هوشمند با برنامه اسناد PDF ادوب یکپارچه شده و بیش از 60 برنامه در فروشگاه برنامه آزمایشی لایو اسکرایب وجود دارد. طبق اعلام لایو اسکرایب، این شرکت از زمان آغاز فروش نخستین مدل قلم دیجیتالی Pulse در ماه مارس سال 2008، حدود 400 هزار از آن را به فروش رسانده است.

منبع: ایسنا