سرویس Google Images به‌روز شد - اخبار - اخبار

سرویس Google Images به‌روز شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۵/۲ ۷:۳۶:۰۰ (624 بار خوانده شده)
شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد بخش Google Images خود را با نام و طراحی جدید در یک سایت اینترنتی باکیفیت‌تر ارایه دهد تا از این طریق کلیدواژه‌های جست‌وجو شده دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرند و همچنین کنترل و فیلترینگ تصاویر نیز بهتر انجام شود.




این شرکت همچنین توضیح داد که در پی ایجاد تغییرات مذکور قصد دارد به جز فروش تبلیغات نوشتاری، آگهی‌های تبلیغاتی تصویری را نیز در سایت میان جست‌وجوهای انجام شده به فروش برساند.


"ماریسا مایر"(Marissa Mayer) مدیر مرکز تحقیق و تجربیات کاربری گوگل توضیح داد که سرویس Google Images به طور میانگین روزانه یک میلیارد بازدیدکننده دارد و بیش از 10 میلیارد تصویر در اینترنت را شناسایی و طبقه‌بندی کرده است.


سایت جدید Google Images از هفته آتی به صورت عمومی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت و به کاربر این امکان را خواهد داد تا پس از جست‌وجوی هر کلیدواژه تعداد بیشتری از تصاویر را مشاهده کند. در این سایت جدید در هر صفحه بیش از 1000 عکس به نمایش درمی‌آیند. این تصاویر همچنین در گروه‌های فشرده‌تر و نزدیک‌تری به نمایش درمی‌آیند.


سایت جدید Google Images به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی کاربر مکان‌نمای موشواره را روی آن حرکت می‌دهد،‌ تصاویر بزرگتر به نمایش درمی‌آیند و اطلاعات مربوط به هر عکس هم در زیر آن نمایان می‌شود. این جریان باعث می‌شود تا کاربر عکس مورد نظر خود را آسان‌تر و مطمئن‌تر انتخاب کند.

منبع: همکاران سیستم