احتمال ارائه 3G توسط LG Telecom از طریق گوگل! - مخابرات - اخبار

احتمال ارائه 3G توسط LG Telecom از طریق گوگل!

دسته : مخابرات در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۱۷ ۷:۴۱:۲۳ (1048 بار خوانده شده)
اپراتور LG Telecom سومین اپراتور بزرگ سرویس تلفن همراه، ممکن سرویس 3G خود را بر روی تلفن همراه از طریق پایگاه نرم افزاری موبایل گوگل ارائه دهد.


به گزارش گروه ترجمه ایستنا و به گفته مدیر عامل LG Telecom گوگل و شرکت های دیگر علاقمندی خود را به این امر اعلام کرده اند ولی هنوز مذاکرات رسمی این شرکت با گوگل صورت نگرفته است.



گروه الکترونیکی LG سازنده گوشی های تلفن همراه ماه فوریه اعلام کرده بود که فروش یک مدل از گوشی های خود را که سیستم عامل تلفن همراه Android گوگل بر روی آن اجرا می شود را اواخر سال 2008 و یا اوایل سال 2009 آغاز خواهد کرد.



گروه الکترونیکی سامسونگ نیز امیدوار است اوایل سال 2009 میلادی تلفن گوگل را در اختیار داشته باشد.



مدیرعامل LG Telecom افزود: با وجود اینکه این اپراتور از استاندارد CDMA استفاده می کند، تلفن های Android برای سرویس های 3G برپایه فن آوری GSM در اختیار کاربران قرار می گیرد.



شرکت خدمات تلفن همراه آمریکا، AT&T نیز روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که مایل به فروش تلفن های همراه برپایه Android است.



LG که 18 درصد از 44 میلیون کاربر تلفن همراه کره جنوبی را در اختیار دارد در فراهم کردن سرویس های 3G سودبخش تر مانند تماس های ویدئویی و اینترنت بی سیم پس از رغیبان بزرگ خود مانند SK Telecom و KTF قرار دارد.



LG امیدوار است برای سرویس های 3G با استفاده از سرویس مرورگر اینترنتی ارزان تر و استفاده آسان تر کاربران بیشتری را جذب کند.