فروش کامپیوتر با سند الزامی شد - سخت افزار - اخبار

فروش کامپیوتر با سند الزامی شد

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۱ ۷:۰۴:۳۲ (922 بار خوانده شده)
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران گفت: طرح فروش رایانه از این پس در استان مازندران با ارائه سند از سوی فروشنده اجرا می‌شود.


عباس رمدانی در جلسه ماهانه اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران گفت: این طرح به منظور ساماندهی خرید و فروش رایانه در واحد‌های صنفی و شرکت‌های مجاز اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: این طرح که به صورت پایلوت در شهرستان ساری انجام می‌شود، واحد‌های صنفی مرتبط با فروش سخت افزار را مکلف به اجرای این طرح می‌کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران، مزیت مهم این طرح را آرامش خاطر مشتریان در خرید و فروش رایانه عنوان و تصریح کرد: با توجه به بروز مشکلات در خرید و فروش رایانه بدون سند در برخی موارد، اجرای این طرح میزان شکایات مردمی ناشی از خرید و فروش رایانه را کاهش می‌دهد از این رو اجرای این طرح توسط کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تدوین شد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این طرح در شهرستان ساری، در تمامی شهرهای مازندران این طرح اجرا شود.
حسن حسینیان کارشناس کمیسون فنی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در پایان این جلسه از رتبه‌بندی شرکت‌ها و واحد‌های صنفی رایانه‌ای در استان خبر داد و گفت: در این طرح، زمینه تخصصی فعالیت‌های اعضای سازمان و فعالان رایانه در مازندران مشخص می‌شود.