مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: بررسی تاثیر هدفمندی یارانه‌ها در قیمت مکالمات تلفن - مخابرات - اخبار

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: بررسی تاثیر هدفمندی یارانه‌ها در قیمت مکالمات تلفن

دسته : مخابرات در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۱۸ ۵:۴۶:۳۴ (930 بار خوانده شده)
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تاثیر هدفمندی یارانه‌ها در قیمت مکالمات تلفن همراه و ثابت در شورای رقابت و رگولاتوری در حال بررسی است.



صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بعد از انجام این بررسی‌ها و براساس آن، وضعیت مشخص شده و کارها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هدفمندی یارانه‌ها هزینه تمام شده ما را افزایش می‌دهد و طبیعی است که این موضوع هزینه‌های عامل‌های انرژی ما را مثل آب، برق و گاز را افزایش می‌دهد ولی این گونه مباحث تاثیر چندانی در تعرفه‌ها ندارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز در گفت‌و‌گو با ایسنا با بیان این که در پیشنهاداتی که ارایه کردیم و در بسته جدیدی که به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارایه دادیم، بحث تعدیل و تغییر تعرفه‌ها پیشنهاد شده است نه افزایش آن‌ها، تاکید کرده بود: ما قبل از هدفمند شدن یارانه‌ها پیشنهادهایمان را ارایه داده و به این موضوع نیز آگاه بودیم که شاید هدفمندی یارانه‌ها در هزینه تمام شده ما تاثیر بگذارد.

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، اجرایی شدن بحث هدفمند کردن یارانه‌ها به‌صورت محدود در قیمت تمام شده مخابرات تاثیر می‌گذارد و عدد قابل توجهی نیست.