قیمت سیم‌کارت دایمی همراه اول اعلام شد - مخابرات - اخبار

قیمت سیم‌کارت دایمی همراه اول اعلام شد

دسته : مخابرات در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۲۶ ۶:۱۸:۴۴ (905 بار خوانده شده)
وابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد براساس پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران و ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قیمت سیم کارت دایمی همراه اول 124 هزار و 800 تومان (120 هزار تومان هزینه حق اتصال و 4 هزار و 800 تومان مالیات بر ارزش افزوده) تعیین شده است.

(ایسنا)، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز دریافت مبلغ 130 هزار تومان به عنوان اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد را به انتخاب مشترکین بلامانع اعلام کرده است.

همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سیم کارت دایمی با قیمت‌های 124 هزار و 800 تومان با پیش شماره 0910 ( بدون تضمین ) و 254 هزار و 800 تومان با پیش شماره 0912 (تضمین دار) را عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش مشترکان چنانچه سیم‌کارت با پیش شماره 0912 را خریداری کننده از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوند:

1- بازبودن خدمات رومینگ بین‌الملل

2- امکان بهره‌برداری کامل از سیم کارت در طول دوره کارکرد دو ماهه تا سقف 85 درصد مبلغ اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن، بدون پرداخت مبلغ کارکرد دوره‌یی.

3- امکان استرداد مبلغ اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن به محض مطالبه مشترک و کسر بدهی‌های احتمالی و عودت سیم کارت به مخابرات.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که هر دو بسته سیم‌کارت بر یک بستر مخابراتی ارائه می‌شود و تفاوتی در ساختار و کیفیت شبکه وجود ندارد و تفکیک پیش شماره به 0910 و 0912 صرفاً جهت شناسایی مشترکان اعمال می‌شود.