خدمات جديد HP براي مديريت يكپارچه قراردادهاي آي‌تي - فن آوری اطلاعات - اخبار

خدمات جديد HP براي مديريت يكپارچه قراردادهاي آي‌تي

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۴ ۳:۵۳:۰۳ (1108 بار خوانده شده)
شرکت HP سرويس جديدي راه‌اندازي کرده است که به شركت هاي بزرگ دنيا كمك مي‌كند تا با تعريف چارچوب‌هايي، قراردادهاي متعدد خدمات آي تي خود را به صورت يكپارچه مديريت كنند و عملكرد هر شركت خدمات دهنده را ارزيابي كنند.
[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=302336&t=1313301663872[/img]

سرويس Multi-Supplier Integration شرکت HP که با نام MSI نيز شناخته مي‌شود، به مديران اطلاعاتي سازمان‌ها و ديگر مديران تجاري کمک مي‌کند با يک روش واحد کيفيت خدمات فناوري که در اختيار دارند را ارزيابي کنند. اين سرويس همچنين روشي را در اختيار مديران اطلاعاتي مي‌گذارد که به کمک آن مي‌تواند سرويس‌هايي را که دچار اختلال مي‌شوند و براي ادامه حيات عمليات‌هاي مختلف به آن‌ها نياز است، دوباره راه‌اندازي کنند.


«پيتر يِتس» مدير مرکز راه‌اندازي اين سرويس در گروه HP Enterprise Service Management در اين باره توضيح داد: «اين سرويس براي 500 مشتري برتر ما ارايه مي‌شود و مخصوص سازمان‌هاي بزرگ است. اين‌ها شرکت‌هايي هستند كه بيشترين هزينه را در حوزه IT پرداخت مي‌کنند، بزرگترين قلمروي عملياتي، گسترده‌ترين اثرات جهاني و بيشترين چالش‌ها را براي استفاده حداکثري از تمام توان خود دارند».

در گذشته شرکت‌هاي بزرگ معمولا براي پاسخگويي به نيازهاي خود قراردادي را با يک شرکت ارايه دهنده خدمات فناوري تنظيم مي كردند تا اگر در جريان استفاده از سرويس‌هاي مورد نظر خود دچار اختلال شوند با همان شركت طرف قرارداد كار را پيش ببرند.


اما امروزه بيشتر شركت‌ها قراردادهاي متعددي براي دريافت خدمات مختلف در حوزه فناوري اطلاعلات دارند. هر چند اين رويكرد قابليت هاي بيشتري براي آنها فراهم مي‌كند اما زماني كه مشكلي در كار پيش بيايد، كار بررسي و حل مشكل در مواجهه با شركت هاي مختلف كه هركدام ديگري را مسئول مشكلات ايجاد شده مي‌داند، دشوار و دردسر ساز است.


خدمات جديدي که HP در اين زمينه ارائه کرده است اين امکان را فراهم مي‌کند تا سازمان‌ها سرويس‌هاي ارايه شده توسط شرکت‌هاي مختلف را به صورت يکپارچه در اختيار داشته باشند، نحوه عملكرد هر سرويس دهنده را جداگانه ارزيابي كرده و مشكلات را ريشه يابي كرده و حل كنند.
برچسب‌ها: اچ پی   ای تی