گوگل پلاس بر هویت کاربران مشهور مهر تایید می‌زند - اخبار - اخبار

گوگل پلاس بر هویت کاربران مشهور مهر تایید می‌زند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۱ ۱۰:۰۶:۱۰ (1207 بار خوانده شده)
شرکت گوگل با افزودن يك نشان جديد به اکانت کاربران مشهور و شخصيت‌هاي برجسته در شبکه اجتماعي گوگل‌پلاس هويت آنان را تاييد مي‌کند.


شرکت گوگل با افزودن نشان و مشخصه‌هايي به کاربران مشهور شبکه اجتماعي گوگل‌پلاس هويت آنها را تاييد مي‌کند. اين قابليت که به‌تازگي راه‌اندازي شده است. ون آي يو، يکي از مقام‌هاي شركت گوگل در اين باره مي‌گويد: پس از راه‌اندازي آزمايشي قابليت تاييد هويت براي شخصيت‌هاي برجسته، اين قابليت براي افراد ناشناس و ناشناخته‌اي که در مرکز توجه کاربران شبکه اجتماعي گوگل پلاس هستند نيز فعال مي‌شود.
[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=304028&t=1314075269888[/img]


در حال حاضر هدف اصلي شرکت گوگل از اين كار مطلع ساختن کاربران است. كساني همچون خواننده‌ها، هنرپيشه‌ها، سياستمداران و شخصيت‌هاي برجسته اجتماعي يا دارندگان اکانت‌هاي مشهور شبکه اجتماعي گوگل پلاس يعني همان كساني كه ممکن است بخواهند به حلقه‌هاي اين شبکه اجتماعي افزوده شوند و پست‌هاي خود را مشاهده کنند.


يو افزود: زماني که شما پروفايل افراد مشهور يا شخصيت‌هاي اجتماعي برجسته را مشاهده مي‌کنيد، شاهد يک مهر تاييد روي اکانت آنها خواهيد بود، بنابراين اين قابليت به شما کمک مي‌کند تا پروفايل حقيقي اين اشخاص و کاربران تاييد شده را تشخيص دهيد.


اکانت‌هاي تاييد شده در گوگل پلاس با يک نشان خاکستري رنگ درون حلقه‌اي با رنگ خاکستري روشن‌تر در کنار نام پروفايل کاربران مشهور ديده مي‌شود، ديگر شبکه‌هاي اجتماعي مانند توييتر که به وسيله افراد مشهور براي ارتباط با هوادارانشان استفاده مي‌شود نيز از چنين قابليتي بهره مي‌گيرند.


گوگل پلاس اكنون سياستي را در پيش مي‌گيرد تا کاربران بتوانند از نام و هويت واقعي خود در شبکه اجتماعي گوگل پلاس استفاده کنند، سياستي که فيس‌بوک در به کارگيري آن موفق بوده است، چنين اقدامي سبب فراهم کردن فضايي قابل اعتماد براي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي مي‌شود.


گوگل پلاس پس از آغاز حذف اسامي غيرواقعي و مستعار کاربران با انتقادهايي رو‌به‌رو بوده است، گوگل در پاسخ به اين شکايت‌ها اعلام کرد: از اين پس به جاي حذف با ارسال پيغامي به کاربران فرصت مي‌دهد تا پروفايل خود را اصلاح کنند.