لمس و تایپی از جنس طلا با نوکیا C3-01 - اخبار - اخبار

لمس و تایپی از جنس طلا با نوکیا C3-01

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲ ۶:۲۳:۲۵ (1428 بار خوانده شده)
نوکیا امروز نسخه طلای گوشی C3-01 را معرفی کرد.

نسخه طلای نوکیا C3-01 روکشی از طلای 18 عیار و صفحهکلید سرامیکی دارد. ترکیب صفحهنمایش لمسی و صفحهکلید قدیمی برای مشتریها سرعت و سهولت در کارایی را به ارمغان میآورد. این گوشی با طراحی کلاسیک و امکانات عالی برای کسانی ساخته شده است که میخواهند لمس شیک و منحصری در گوشی خود تجربه کنند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



نوکیا C3-01 طلا از پلتفرم سری 40 با امکاناتی نظیر شبکه با امکاناتی نظیر شبکه 3.5G، WLAN، دوربین 5 مگاپیکسل با فلاش، پخشکننده موسیقی، 140 مگابایت حافظه داخلی و رادیو افام با RDS اغنا شده است و میتواند با استفاده از microSD تا 32 گیگابایت ارتقا پیدا کند. این گوشی صفحهنمایش 2.4 اینچ QVGA دارد و تا 262 هزار رنگ را نمایش میدهد.
پردازنده یک گیگاهرتزش باعث اجرای سریعتر و روانتر، مرور راحتتر تصاویر و مرور وب با مرورگر نوکیا میشود. دسترسی سریع به سرویس پیامرسانی، ایمیل و پیام فوری از طریق این گوشی جهت سهولت در کارایی میسر است. با نوکیا C3-01 طلا کاربران میتوانند به صندلی خودرو تکیه زنند و از برنامهها، موسیقی و بازیهای منتخب خود لذت ببرند و با شبکههای اجتماعی ارتباط برقرار کنند.
باتری این گوشی طلا در شبکه GSM تا 5 ساعت و نیم مکالمه مداوم، 16 ساعت و نیم استندبای و 20 ساعت پخش موسیقی را فراهم میکند.
برای برنامهنویسان: نوکیا با تولید محصولات سری لمس و تایپ، تجربه کاربری بینظیری برای نوآوری شخص ثالث با ورودی لمسی استاندارد در کدهای جاوا فراهم میآورد. برنامههای جاوای کنونی به راحتی به محصولات سری 40 لمس و تایپ قابل انتقال هستند. نوکیا کیت برنامهنویسی برای سری 40 ویرایش ششم Feature Pack 1 را از هم اکنون برای برنامهنویسی ارائه کرده است.
قیمت این گوشی در بازارها و اپراتورهای مختلف متفاوت است. اما انتظار میرود قیمت تخمینی فروش نوکیا C3-01 طلا حدود 220 یورو قبل از کسر مالیات و سوبسید باشد.



منبع: ای تی ایران