نحوه‌ي فعال‌سازي سرويس آواي همراه اول اعلام شد - اخبار - اخبار

نحوه‌ي فعال‌سازي سرويس آواي همراه اول اعلام شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲ ۶:۳۵:۳۴ (1437 بار خوانده شده)
مشتركان مي‌توانند با هر نوع گوشي از سرويس آواي انتظار استفاده كنند كه در صورت تماس با مشتركاني كه سرويس آواي انتظارشان فعال است، به‌جاي صداي بوق، آهنگ دلخواه پخش مي‌شود؛ اما فعال‌سازي اين سرويس همراه با خريد آهنگ بوده و با انتخاب نوع آهنگ، در زمان‌هاي مختلف آهنگ‌هاي مرتبط با مناسبت روز، برروي تلفن فعال مي‌شود.

(ايسنا) اما مشتركان مي‌توانند براي فعال‌سازي، تغيير آهنگ و قطع سرويس آواي انتظار از سه روش زير استفاده كنند:

* ارسال پيام كوتاه (sms) به شماره 8989

* سايت همراه اول (www.mci.ir)

* تماس با تلفن گويا 09990(سيم‌كارت دايمي و سيم‌كارت اعتباري)

روش ارسال پيام كوتاه ساده‌ترين روش استفاده از اين سرويس بوده و فعال‌سازي، تغيير آهنگ، قطع سرويس، با ارسال پيام كوتاه به شماره 8989 امكان‌پذير است.

براي فعال‌سازي سرويس كد آهنگ مورد نظر به شماره 8989 ارسال مي‌شود و براي تغيير آهنگ هم كد آهنگ جديد به شماره و قطع سرويس عدد 5 به شماره 8989 ارسال مي‌شود.

مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت همراه اول نسبت به مشاهده فهرست آهنگ‌ها، انتخاب پس از شنيدن، فعال‌سازي تغيير آهنگ، قطع سرويس پس از دريافت رمز عبور اقدام كنند.

* روش دريافت رمز عبور:

مشتركين ابتدا يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال كنند، پيام كوتاه كه حاوي نام كاربري و رمز عبور است توسط مشتركان دريافت مي‌شود و پس از ورود به سايت همراه اول، برروي منوي ثبت نام كليك كرده و سپس با وارد كردن شماره تلفن همراه، رمز عبور را به صورت پيام كوتاه دريافت مي‌كنند.

* فعال‌سازي سرويس:

مشتركين با مراجعه به سايت همراه اول و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور مي‌توانند پس از شنيدن آهنگ و انتخاب آن برروي منوي خريد كليك كرده و با خريد آهنگ، سرويس‌ آواي انتظار آن‌ها فعال مي‌شود. هم‌چنين مي‌توانند پس از انتخاب آهنگ جديد، برروي منوي تغيير آهنگ (جايگزين) كليك كرده و نسبت به تغيير آهنگ اقدام كنند.

اما چنانچه مشتركان تلفن همراه به هر دليلي تصميم به قطع سرويس داشته باشند مي‌توانند برروي منوي قطع سرويس كليك كرده و پس از مشاهده پيام در سايت همراه اول و انتخاب كليد تاييد، نسبت به قطع سرويس اقدام كنند.

مشتركان مي‌توانند با تلفن همراه خود با شماره 09990 (سيم‌كارت‌هاي دايمي و سيم كارت‌هاي اعتباري) تماس و با انتخاب كليد منوي 3 به منوي خدمات غيرحضوري مراجعه و با انتخاب كليد 3 امكان استفاده از سرويس‌ آواي انتظار را خواهند داشت.

* فعال‌سازي سرويس:‌

مشترك بايد با شماره تلفن گويا تماس گرفته و كليد 3 را انتخاب كند؛ كليد 3 را جهت استفاده از سرويس‌هاي جديد انتخاب و كليد 1 سرويس آواي انتظار را انتخاب كند سپس كليد 1 خريد آهنگ را انتخاب و كد آهنگ و كليد # را انتخاب كند و سپس انجام عمليات و پخش پيام خواهد بود.

مشتركان براي تغيير آهنگ بايد با شماره تلفن گويا تماس گرفته و كليد 3 را جهت استفاده از سرويس‌هاي جديد انتخاب كنند، در ادامه كليد 1 سرويس آواي انتظار را انتخاب و پس از آن كليد 3 تغيير آهنگ آواي انتظار را انتخاب كنند.

براي قطع سرويس بايد با شماره تلفن گويا تماس گرفته و كليد 3 سرويس‌هاي جديد را انتخاب و سپس كليد 1 سرويس آواي انتظار را انتخاب كنند و پس از آن كليد 5 قطع سرويس را انتخاب كنند.