اعلام برنامه‌ها و ضوابط پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال - اخبار - اخبار

اعلام برنامه‌ها و ضوابط پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۱۶ ۷:۱۵:۱۰ (1179 بار خوانده شده)
مرکز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، برنامه‌ها، ضوابط و آئين‌نامه‌هاي داخلي بخش‌ها و شرايط حضور و ارائه محصولات در پنجمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال را اعلام کرد.

به گزارش ايسنا، پنجمين دوره نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال از تاريخ 14 تا 23 مهرماه سال جاري در محل مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برگزار مي‌شود و همچنين ساعت بازديد از نمايشگاه از 10تا 21 است، کليه‌ غرفه‌داران موظفند از ساعت 9:30 الي 21:30 در محل غرفه‌ خود حضور داشته باشند.

اين نمايشگاه شامل بخش‌هاي زير است:

نرم‌افزارهاي رسانه‌يي ،‌نرم‌افزار‌هاي تلفن همراه، ‌بازي‌هاي رايانه‌يي، پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال، پژوهش، فناوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال، بين‌الملل، توليدات مراکز فرهنگي ديجيتال، توليدات رسانه‌هاي ديجيتال دانش‌آموزي، خانواده و رسانه‌هاي ديجيتال، رسانه ديجيتال در آيينه هنر، مراکز ارائه دهنده خدمات رسانه‌هاي ديجيتال، شهر ديجيتال، اصلاح الگوي مصرف، نشست‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي، سازمان‌ها و استان‌ها، برگزيدگان ادوار جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال، جنگ نرم در رسانه‌هاي ديجيتال، ‌مسابقات، بخش ويژه رسانه‌هاي ديجيتال و بيداري اسلامي.

همچنين ضوابط نمايشگاه شامل موارد زير است:

کليه افرادي که مطابق آيين‌نامه داخلي هرکدام از بخش‌هاي نمايشگاه در يکي از زمينه‌هاي عنوان شده اثري داشته باشند، مي‌توانند در نمايشگاه اقدام به اخذ غرفه و عرضه اثر خود کنند.

متقاضيان اخذ غرفه در نمايشگاه موظفند تا تاريخ 22شهريورماه درخواست حضور خود را از طريق پايگاه اينترنتي www.dmf.ir ثبت كنند.

آثار و محصولاتي در نمايشگاه قابل عرضه خواهد بود که قبلا پروانه انتشار (يا گواهي ثبت براي محصولات توليد داخل) از مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اخذ نموده باشند.

الصاق هولوگرام براي کليه ي آثار ارائه شده در نمايشگاه الزامي است (محصولاتي که تاکنون براي دريافت هولوگرام اقدام نكرده‌اند حداکثر تا پايان شهريورماه فرصت دارند که براي دريافت آن اقدام كنند.

اطلاعات بيش‌تر برروي به نشاني اينترنتي www.softreg.ir قابل دسترسي است.