افزايش چشم‌گير قيمت سيم‌كارت تلفن همراه؛ - اخبار - اخبار

افزايش چشم‌گير قيمت سيم‌كارت تلفن همراه؛

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۱ ۷:۳۴:۱۴ (1194 بار خوانده شده)
ه گفته رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي در برخي شماره‌ها افزايش قيمت چشم‌گيري در ماه‌هاي اخير داشتيم؛ به عنوان مثال در كد 0912 با پيش شماره 111 مثلا 09121113452 كه تا چند ماه پيش حدود 5/2ميليون تومان در بازار به فروش مي‌رفت، در حال حاضر تا چهار ميليون تومان نيز به فروش مي‌رود.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ميليون تومان در بازار به فروش مي‌رفت، در حال حاضر تا چهار ميليون تومان نيز به فروش مي‌رود.

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره دلايل اين افزايش اظهار كرد: پس از ايام ماه مبارك رمضان انتظار اين روند صعودي در قيمت برخي سيم‌كارت‌ها را داشتيم.

وي افزود: قيمت سيم‌كارت‌هاي تلفن همراه با كدهاي يك و دو در هفته‌اي كه گذشت 20 تا 30هزار تومان افزايش يافت و اين افزايش قيمت در كدهاي ديگر نيز وجود داشته و افزايش‌هايي را اگرچه ناچيز، شاهديم.

رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي تاكيد كرد: ‌به اعتقاد من تا زماني كه تقاضا وجود دارد، قيمت‌ها افزايش خواهد يافت و اين روال صعودي ادامه خواهد يافت.

وي پيش از اين گفته بود: بعد از ايام ماه مبارك رمضان و تعطيلات عيد فطر بازار خريد و فروش سيم‌كارت‌ها تغيير چنداني نكرده اما در هفته‌هاي آينده بايد شاهد تغييراتي در اين بازار باشيم.