تخفیف‌های ایرانسل ویژه دفاع مقدس - اخبار - اخبار

تخفیف‌های ایرانسل ویژه دفاع مقدس

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۹ ۹:۴۹:۱۹ (1102 بار خوانده شده)
ایرانسل از عرضه نیم بهای مودم‌های USB و Wi-Fi، تخفیف در اشتراک وایمکس، اعطای هدایای ویژه و دقایق رایگان مکالمه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس (به جز طرح‌های تعرفه مصرف آزاد) با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.



در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.



همچنین در همین بازه زمانی، متقاضیان می‌توانند با ۶۰۰ هزار ریال تخفیف و پرداخت ۶۹۹هزار ریال، یک مودم Wi-Fi یا USB، اشتراک وایمکس با سرعت ۱۲۸kbps به همراه ۶ گیگابایت ترافیک، یک سیم کارت اعتباری به همراه ۵۰۰ پیام کوتاه داخل شبکه، ۴۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه با شرایط ویژه، یک گیگابایت ترافیک رایگان GPRS و یک آهنگ پیشواز با اعتبار یک ماهه دریافت کنند.



از سوی دیگر طرح تعرفه جدید وایمکس ایرانسل با سرعت ۱۲۸کیلوبیت بر ثانیه به همراه یک گیگابایت ترافیک رایگان با هزینه اشتراک ماهیانه ۵۰هزار و ۵۰۰ ریال و انتخاب مودم دلخواه به متقاضیان ارائه شده است.



ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.



بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۵ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک‌ صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان و مشهد مقدس ارائه می‌شود.



هم‌چنین ایرانسل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۰ اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار کنند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.



علاوه بر این، یک سیم کارت هدیه، ۱۰۰ کیلوبایت ترافیک رایگان GPRS، ۲۰ پیام الکترونیکی رایگان پستچی، ۱۰ نوبت استفاده رایگان از خدمات نما، ۱۰ نوبت استفاده رایگان از پیشخوان و پنج محصول رایگان ایرانسل با فرصت استفاده ۳۰ روزه به مشترکین جدید ایرانسل تعلق می‌گیرد.



اطلاعات بیشتر درباره هدایا، تخفیف‌ها و محصولات ویژه ایرانسل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قرار گرفته است.