نوكيا از دستاوردهاي بومي‌سازي اكوسيستم موبايل رونمايي كرد - اخبار - اخبار

نوكيا از دستاوردهاي بومي‌سازي اكوسيستم موبايل رونمايي كرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۳۰ ۷:۲۹:۱۳ (1058 بار خوانده شده)
مراسم رونمايي از دستاوردهاي بومي‌سازي اکوسيستم موبايل در ايران - خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و نقش نوکيا در آن و دستاوردهاي بومي‌سازي نوکيا در ايران برگزار شد.

(ايسنا)، نوکيا با برگزاري مراسمي از اهداف و دستاوردهايش در حوزه بومي‌سازي اکوسيستم موبايل در ايران پرده برداشت.

در اين مراسم فروهر فروتن - مدير كل شركت نوكيا در ايران - اعلام كرد كه نوکيا قصد دارد از همکاري توليدکنندگان محتوا، اپراتورها، بازار، بانک‌ها و مراکز دانشگاهي و ساير کسب و کارها بهره بگيرد و اين همكاري مي‌تواند برنامه‌نويسان را به کار در پلتفرم برنامه‌نويسي نوکيا که مبتني بر سيستم‌هاي عامل سيمبيان يا ميگو(QT)است، ترغيب کند.

باقري - مدير دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتي شريف - نيز در اين مراسم نکاتي درباره کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و جشنواره نوآوري‌هاي تلفن همراه مطرح و هدف از برگزاري اين جشنواره را شناسايي استعدادهاي جوان، شناسايي نيازهاي جامعه و ايجاد پيوند بين افراد نوآور، فني و سازمان‌هاي فعال در صنعت موبايل اعلام كرد.

وي خاطر نشان كرد: کنفرانس خدمات ارزش افزوده نيز بر خدمات مالي و بانکي روي تلفن همراه، سلامت موبايل، خدمات دولت الکترونيک همراه و تبليغات روي تلفن‌هاي همراه تمرکز خواهد داشت.

او افزود: دانشگاه شريف اميدوار است با اين دو قدم و قدم‌هاي بعدي بتواند از مرحله شکل‌گيري ايده گرفته تا دور هم جمع کردن توسعه‌دهندگان و شروع پروژه و آزمايش و تجاري کردن آن نقش فعالي در شکل‌گيري پروژه‌ها داشته باشد.

در ادامه اين مراسم وحيد کاظمي، از سايت فارسي نوکيا به عنوان يکي از دستاوردهاي بومي‌سازي اين شرکت ياد و ابراز كرد: نوکيا يکي از پربازديدكننده‌ترين سايت‌ها در خاورميانه است و علاوه براينكه همچنان درصدد بومي‌سازي هستيم اميدواريم بتوانيم مشكلات حال حاضر را بهبود بخشيم.

به گفته او چك كردن گارانتي اصل گوشي نيز از ديگر اقدامات اين شركت بوده كه بومي شده است و كاربران به راحتي مي‌توانند از تضمين گارانتي خود مطلع شوند.

مدير بازايابي نوکيا درباره ساير دستاوردهاي اين شركت در جهت ارائه خدمات برتر به كاربران تصريح كرد: دانلود نرم‌افزار كه معمولا توسط فروشگاه OVI صورت مي‌گيرد، يك مشكل براي برخي كاربران كه امكان دسترسي به آن را نداشتند، بود اما در جهت تسهيل استفاده كاربران از خدمات اين شركت بخش دانلودها را برروي سايت قرار داديم.

حميدرضا نيكدل - مدير كل روابط عمومي نوكيا در ايران - نيز از انتشار دومين نسخه خبرنامه نوكيا ابراز خوشنودي كرد و گفت: اين نشريه شايد در ديد افراد رسانه‌يي چندان نمودي نداشته باشد اما براي خود اين مجموعه دستاوردي بزرگ است و سعي بر اين است كه تا حد امکان بي طرف باشيم به نحوي كه اگر مخاطبي بدون توجه به نام آن مطالب‌اش را مطالعه كند متوجه برند ما نشود.

در پايان وبلاگ گفت‌وگو نوكيا هم به نشاني goftogoo.nokia.ir براي نخستين بار در كشور راه‌اندازي شد تا به واسطه آن كاربران و علاقه‌مندان قادر به برقراري ارتباطات مستقيم با اين شركت و در تعامل غيرمستقيم با ساير كاربران باشند.
برچسب‌ها: نوکیا   گارانتی