معرفي نوت‌بوک چند‌رسانه‌يي - فن آوری اطلاعات - اخبار

معرفي نوت‌بوک چند‌رسانه‌يي

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۰/۷/۳ ۷:۴۷:۵۵ (973 بار خوانده شده)
N43 را مي‌توان برادر کوچک‌تر N53 دانست که مدتي است در بازار جهاني و ايران عرضه مي‌شود و طرفدارن فراواني دارد. سري N43 هم مانند N53 در سري نوت‌بوک چند‌رسانه‌يي ايسوس قرار مي‌گيرند و امکانات خوبي را در اين زمينه در اختيار کاربر قرار مي‌دهد.

ايسنا، يکي از مدل‌هاي معروف اين سري که طرفداران فراواني در بازار دارد، N43Sl است كه با پردازنده‌هاي سري Core i3، Core i5 و Core i7 سري سندي‌بريج به بازار ارائه مي‌شود.

محصول تازه وارد ايسوس مجهز به چيپ‌ست پل شمالي H65M است و از پردازنده گرافيکي Geforce GT 540M و حافظه‌هاي DDR3 با فرکانس کاري 1333 مگاهرتز بهره مي‌برد که اين موضوع بيش از پيش اين محصول را به يک دستگاه چند‌رسانه‌يي کاربردي تبديل مي‌کند.

اما يکي از مهم‌ترين تفاوت‌هاي اين محصول با خانواده N53 خود در اندازه صفحه‌نمايش آن است؛ به طورکلي نوت‌بوک‌هاي سري N43 مجهز به يک صفحه‌نمايش 14 اينچي با دقت 768×1366 پيکسل با نور پس زمينه LED است که با وجود ويژگي Splendid Video Intelligent تصاوير خوبي را در هنگام پخش تصاوير سه‌بعدي به نمايش مي‌گذارد.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين نوت‌بوک با دو نوع باتري شش سلولي ارائه مي‌شود که تفاوت آن در حداکثر شدت جريان خروجي آن است.
برچسب‌ها: پردازنده   نوت بوک   N53   \   سری N43si