ّّّهشدار در خصوص تبلیغات اینترنتی - اینترنت - اخبار

ّّّهشدار در خصوص تبلیغات اینترنتی

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۱۲ ۶:۵۹:۳۶ (1000 بار خوانده شده)
سازمان تحقیقاتی IDC نسبت به افزایش بیش از حد تبلیغات اینترتنی، کم رنگ تر شدن سایر تبلیغات و ثروتمند شدن بیش از حد بعضی از کشورها از این طریق تا سال 2012 هشدار داد.

تا سال 2012 سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری کنونی آمریکا در حوزه تبلیغات اینترنتی به بیش از 51 میلیارد دلار خواهد رسید و بی رقیب ترین کشور در این حوزه خواهد بود.
این سازمان تحقیقاتی اعلام کرد که اینترنت از میان 5 رسانه مهم مورد هدف تبلیغات به دو رسانه اول رسیده است و در جرگه تلویزیون های کابلی و روزنامه ها قرار گرفته است و تعداد مخاطبان زیاد اهمیت استفاده از آن به عنوان رسانه ای برای تبلیغات را بیشتر کرده است.
سازمان IDC همچنین اعلام کرده است که سرمایه گذاری بر روی تبلیغات ویدئو های آنلاین از 500 میلیون دلار در سال 2007 به نزدیک 4 میلیارد دلار در سال 2012 خواهد رسید.
این سازمان اعلام کرده است که هنوز هم تبلیغات آنلاین بر روی موتورهای جستجو حرف اول را در تبلیغات اینترنتی می زند که با پوشش 70 درصدی این حوزه در دست گوگل قرار دارد، اکنون در ایالات متحده تبلیغات موتورهای جستجو 41 درصد درآمد 21 میلیارد دلاری تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص می دهند. IDC هشدار داده است که مهم ترین رقابت سایت ها و موتورهای اینترنتی در سال 2012 بر روی تبلیغات اینترنتی باشد کما اینکه این جنجال ها از سال 2008 و از داستان خرید یاهو توسط مایکروسافت آغاز شده است.