معرفی مدل جدید گوشی هوشمند سامسونگ - اخبار - اخبار

معرفی مدل جدید گوشی هوشمند سامسونگ

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۹/۱۰ ۹:۰۲:۲۷ (1034 بار خوانده شده)
شرکت سامسونگ که به واسطه سری محصولات Galaxy خود شهرت جهانی به دست آورده قرار است سری آتی گوشی‌های هوشمند خود در این خانواده را با نام Sleek روانه بازار کند.

به گزارش فارس به نقل از فوزیبِل، بر اساس مدارک و اسناد موجود برای تولید این محصول، دستگاه الکترونیکی Galaxy Sleek می‌تواند گوشی هوشمند رایانه لوحی و یا محصولی با قابلیت هر دو دستگاه یاد شده باشد. زیرا در مدارک رسمی موجود برای تولید انبوه این محصول امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی آورده شده است.
هنوز هیچ شایعه یا خبر موثقی در این زمینه منتشر نشده است تا مشخص شود Sleek سامسونگ چه نوع دستگاهی خواهد بود. در اسناد به دست آمده نیز مشخصات دقیق‌تر این محصول اعلام نشده است.
با این وجود کارشناسان اعلام کرده‌اند که این محصول در خانواده گوشی‌های متوسط سامسونگ که با نام Galaxy S شناخته می‌شوند، روانه بازار خواهد شد.
گفته شده است که روی این محصول نسخه 4 سیستم‌عامل اندروید نصب است و مشخصات آن شباهت زیادی به گوشی هوشمند Galaxy Nexus محصول مشترک سامسونگ و گوگل دارد. قرار است سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی این دستگاه الکترونیکی همراه را به صورت
رسمی معرفی کند.
برچسب‌ها: اندروید   سامسونگ   گوشی هوشمند