ايرانسل شارژ مبتني بر موقعيت را ممکن كرد - اخبار - اخبار

ايرانسل شارژ مبتني بر موقعيت را ممکن كرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۹/۳۰ ۷:۱۹:۴۲ (1167 بار خوانده شده)
اپراتور دوم تلفن همراه اعلام كرد: از اين پس مشترکين ايرانسل مي‌توانند با استفاده از سرويس هوشمند شارژ مبتني بر موقعيت با نام تجاري "نماشارژ" از 25 درصد شارژ رايگان برخوردار شوند.

ايسنا، روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: با استفاده از اين سرويس هوشمند، مشترکين ايرانسل به سادگي و از طريق شماره‌گيري يک کد دستوري ويژه، قابليت افزايش اعتبار متناسب با موقعيت مکاني خود را خواهند داشت و مي‌توانند از پيشنهادهاي تشويقي و تخفيفي متنوع در قالب شارژ شگفت انگيز و طرح‌هاي نوين به صورت منطقه‌اي استفاده کنند.

براين اساس، در صورتي که ايرانسل منطقه‌اي را به عنوان منطقه دريافت نماشارژ تعيين کند، مشترکين مي‌توانند با حضور در آن شعاع جغرافيايي، از 25 درصد شارژ رايگان برخوردار شوند.

براي استفاده از اين سرويس هوشمند ايرانسل، مشترکين کافي است رمز کارت شارژ خريداري شده را در قالب کد دستوري # رمز 12 يا 16رقمي شارژ *189* از طريق خط ايرانسل خود شماره گيري کنند.

ايرانسل امکان دريافت 25درصد شارژ رايگان ويژه سرويس نماشارژ را تا پايان زمستان در قالب چند دوره و در مناسبت ويژه به مشترکين خود عرضه خواهد کرد. براين اساس، دوره اول اين طرح از اول تا 30 دي ماه سال جاري در بيش از 35 مکان مذهبي، مسجد جامع، حسينيه و 16 ورزشگاه کشور، دوره دوم از اول تا 30 بهمن‌ماه و همزمان با برگزاري جشنواره‌هاي هنري تئاتر، موسيقي و سينمايي فجر در اماکن فرهنگي، هنري و سينماها و دروه سوم از اول تا 29 اسفندماه و به مناسبت استقبال از نوروز در مراکز خريد سراسر کشور اجرا خواهد شد.

فهرست اين امکان در وبسايت رسمي ايرانسل به نشاني www.irancell.ir منتشر خواهد شد.

اين شارژ رايگان 25 درصدي براي مکالمه، تبادل پيام کوتاه، پيام چند رسانه‌يي، استفاده از خدمات اينترنت همراه (GPRS) و يا خريد از ويترين و آهنگ پيشواز ايرانسل قابل استفاده بوده و تنها در يک بازه زماني مشخص، مشابه شارژ شگفت انگيز، قابل استفاده خواهد بود.

مشترکين براي اطلاع از ميزان اعتبار خويش مي‌توانند کد دستوري #1*140* را از سيم کارت اعتباري ايرانسل خود شماره‌گيري کنند.