قيمت خطوط اختصاصي اينترنت اعلام شد - اخبار - اخبار

قيمت خطوط اختصاصي اينترنت اعلام شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ۶:۳۲:۲۰ (1001 بار خوانده شده)
قيمت پهناي باند با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه به‌صورت اختصاصي و براي يك نفر به قيمت 260 هزار و 400 تومان است كه مي‌توان از طريق آن 83 گيگابايت بر ثانيه در ماه دانلود كرد كه البته اين قيمت‌ها براي خطوط اختصاصي است.

عليرضا اصغريان - مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌و‌گو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: قيمت يك خط اختصاصي 128 كيلوبيت بر ثانيه و بدون به اشتراك‌گذاري 173هزار و 600 تومان است كه كاربران مي‌توانند با آن 41 گيگ در ماه دانلود داشته باشند.

وي افزود: يك خط 64 كيلوبيت بر ثانيه به‌صورت اختصاصي به قيمت 86 هزار و 800 تومان است كه كاربران مي‌توانند 20 گيگ در ماه دانلود داشته باشند.

اصغريان ابراز كرد: در صورتي كه قيمت خط 64 كيلوبيتي با اشتراك بين 10 نفر به قيمت 5 هزار و 920 تومان و 128 كيلوبيتي با همين نرخ اشتراك به قيمت 9 هزار و 920 تومان است.

مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات اظهار كرد: شركت‌هاي خصوصي ارائه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت مي‌توانند نقطه‌نظرات خود را در جهت كاهش قيمت و افزايش تنوع در سرويس‌هاي قابل ارايه به رگولاتوري ارايه كنند.

وي برداشته ‌شدن ميزان حجم و ترافيك خدمات اينترنت پرسرعت را محدوديتي براي شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات ADSL ندانست و تاكيد كرد: اين‌كه ميزان ترافيك را براي شركت‌هاي ارائه‌ي خدمات ADSL نامحدود گذاشته‌ايم، محدوديت نيست و اگر محدوديتي را در اين راستا متصور شويم، اشتراك معمولي يك به 10 خطوط است.
برچسب‌ها: اینترنت   دانلود   قیمت اینترنت