مدير عامل رايتل به ايسنا اعلام كرد: زمان واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌ در تهران و كرج ثبت‌نام جديد از 15 فروردين‌ماه سال 91 - اخبار - اخبار

مدير عامل رايتل به ايسنا اعلام كرد: زمان واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌ در تهران و كرج ثبت‌نام جديد از 15 فروردين‌ماه سال 91

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۱۲/۸ ۹:۴۸:۲۱ (1060 بار خوانده شده)
واگذاري سيم‌كارت‌هاي رايتل در كرج بعد از نوروز 91 به‌روز مي‌شود و اميدواريم اين واگذاري در تهران هم از ارديبهشت‌ماه سال آينده به‌روز شود كه اين موضوع به تقاضا بستگي دارد و پيش‌بيني ما اين است كه در ارديبهشت‌ماه به روز شود.

حميد فرنگ - مدير عامل رايتل - در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب درباره‌ي رومينگ بين‌الملل سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه گفت: براي رومينگ بين‌الملل در حال مذاكره هستيم ولي رومينگ داخلي ملاحظات خاص خود را دارد و هر زماني كه عملياتي شود، اعلام مي‌كنيم.

فرنگ با بيان اين‌كه شبكه كرج را در نوزدهم دي‌ماه راه‌اندازي كرديم تاكيد كرد: برنامه رايتل براي شش ماهه اول سال آينده، پوشش كامل شهرهاي بزرگي است كه در پروانه به آن اشاره شده و اين كار به مرور انجام خواهد شد.

وي درباره‌ي سيم‌كارت‌هاي اعتباري رايتل هم تاكيد كرد: شبكه‌ي ما كامل است ولي اين موضوع سياست بازار‌يابي ما است.

مدير عامل رايتل هم‌چنين از ثبت‌نام‌هاي جديد براي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و كرج از 15 فروردين‌ماه سال آينده خبر داد.