اعلام چندین آسیب پذیری در Reader X - امنیت - اخبار

اعلام چندین آسیب پذیری در Reader X

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۶ ۸:۲۸:۳۶ (1031 بار خوانده شده)
Adobe اصلاحیه هایی را برای چند نقص امنیتی عرضه كرده است كه منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به مهاجم اجازه می دهند كه كنترل سیستم را در اختیار بگیرد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



نرم افزار PDF Reader/Acrobat شركت Adobe دارای چندین آسیب‌پذیری امنیتی است كه كاربران را در معرض حملات هكرهای خطرناك قرار می­دهد.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر Adobe در یك بولتن امنیتی حاوی اصلاحیه‌هایی برای كاربران ویندوز، Mac OS X و لینوكس، در مورد چند آسیب‌پذیری هشدار داد.

به گفته این شركت، این به‌روزرسانی­ها آسیب‌پذیری­هایی را در این نرم‌افزار برطرف می­كنند كه می‌توانند منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به مهاجم اجازه دهند كه كنترل سیستم آسیب‌پذیر را در اختیار بگیرد.

جزئیات فنی این آسیب‌پذیری­ها در دسترس نیستند.

مختصری از بولتن امنیتی Adobe به شرح زیر است:

- این به روز رسانی­ها یك سرریز عدد صحیح را در مدیریت True Type Font (TTF) برطرف می­نماید كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۴).

- این به روز رسانی­ها یك تخریب حافظه را در مدیریت جاوا اسكریپت برطرف می­كند كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۵).

- این به روز رسانی­ها یك عبور از محدودیت­های امنیتی از طریق نصب كننده Adobe Reader را برطرف می­نماید كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۶).

- این به روز رسانی­ها یك تخریب حافظه را در JavaScript API برطرف می­كند كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۷) (فقط سیستم­های مكینتاش و لینوكس).

به روز رسانی­های Adobe Reader X (۱۰.۱.۳) و Adobe Acrobat X (۱۰.۱.۳) همچنین شامل ترمیم‌هایی برای حفره‌های امنیتی در نرم‌افزار Flash Player نیز می­باشد.
برچسب‌ها: نرم افزار   امنیت   ADOBE