راهکارهای جدید اینتل برای افزایش امنیت و بازدهی کسب و کارهای کوچک و متوسط - اخبار - اخبار

راهکارهای جدید اینتل برای افزایش امنیت و بازدهی کسب و کارهای کوچک و متوسط

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۷ ۹:۱۷:۵۲ (913 بار خوانده شده)
شرکت اینتل از عرضه یک پلت فرم ویژه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط خبر داده است که شرکت ها و سازمان های کاربر به کمک آن می توانند سطح بازدهی و امنیت خود را افزایش دهند.

به گزارش وب سایت eweek پلت فرم جدید شرکت اینتل که SBA نامیده می شود، بر روی لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی قابل استفاده است. این پلت فرم بر مبنای خانواده پردازنده‌های نسل دوم شرکت اینتل ساخته شده و دارای یک هاست متشکل از قابلیت‌های ارتقاي بازدهی و امنیت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

شرکت اینتل این پلت فرم را با پردازنده های Core i3، Core i5، Core i5 vPro، Core i7 و Core i7 vPro و ریزتراشه های ویژه کسب و کار که به اینتل 2012 شهرت دارد، سازگار کرده است.

ساز و کار پلت فرم SBA که برای افزایش سطح امنیتی و بازدهی دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده، بدین ترتیب است که با ارتقاي عملکرد رایانه ها، ذخیره فایل های پشتیبان، جست و جوی خودکار نرم افزارهای به روز شده و حمایت از رایانه در مقابل بدافزارها می تواند از تاثیر بسیاری از تداخلات بیرونی بر عملکرد رایانه های یک شرکت یا سازمان بکاهد و از این طریق امنیت و بازدهی آنها را افزایش دهد.

رایانه ای که این پلت فرم بر روی آن نصب باشد به صورت خودکار می‌تواند نرم افزارهایش را به‌روز کند، دیسکش را دیفرگمنت (defragment) کند، کوکی ها و فایل های اینترنتی موقت را حذف کند و وقتی فعالیت کاربر تمام می شود، می تواند رایانه را به حالت نیمه خاموش در آورد. مثلاً اگر کاربر فراموش کند رایانه خود را خاموش کند، این پلت فرم آن را به صورت نیمه خاموش در می آورد و از این طریق در مصرف برق صرفه جویی می کند.

این پلت فرم دارای قابلیت‌های دیگری از قبیل مسدود کردن خروجی‌های یو اس بی و ممانعت از اتصال دوربین، حافظه بیرونی، چاپگر و دیگر ابزارهای جانبی رایانه نیز هست.


منبع" همکاران سیستم
برچسب‌ها: امنیت   اینتل   کسب و کار