ایسوس رایانه لوحی جدید خود را 22 آوریل وارد بازار می‌کند - اخبار - اخبار

ایسوس رایانه لوحی جدید خود را 22 آوریل وارد بازار می‌کند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۸ ۶:۵۵:۲۷ (992 بار خوانده شده)
شرکت ایسوس رایانه لوحی چهار هسته ای خود را که ترنسفورمر پد 300 نام دارد از 22 ماه جاری میلادی وارد بازار می کند. این رایانه لوحی تحت سیستم عامل اندروید است و از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش وب سایت IDC رایانه لوحی ترنسفورمر پد 300 شرکت ایسوس که قابلیت نصب یک صفحه کلید و تبدیل شدن به یک لپ تاپ کوچک را دارد، به پردازنده های چهارهسته ای Tegra 3 Nvidia مجهز است. این رایانه لوحی دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی و یک رم یک گیگابایتی است. حافظه جانبی ترنسفورمر پد 300 را می توان تا 32 گیگابایت افزایش داد.

وضوح تصویر این رایانه لوحی 1280 در 800 پیکسل است و از شبکه های Wi-Fi و 3G نیز پشتیبانی می کند. قرار است عرضه این رایانه لوحی از 22 آوریل جاری در آمریکا آغاز شود. هم اکنون قیمت پیش خرید این محصول برای خرده فروشان در بازار آمریکا 399 دلار است.

باتری ترنسفورمر پد 10 ساعت دوام می آورد اما در صفحه کلید جانبی این رایانه لوحی نیز یک باتری تعبیه شده است که در صورت نصب صفحه کلید می توان عمر باتری را به 15 ساعت افزایش داد. محصول جدید ایسوس دارای دو دوربین جلویی و عقبی است. دوربین جلویی آن 1.2 مگاپیگسل و دوربین عقبی آن 8 مگاپیکسل است. کابل HDMI این رایانه لوحی قابلیت اتصال آن به تلویزیون را ممکن می سازد.

ترنسفورمر پد 300 اولین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا معرفی شد. ایسوس در این نمایشگاه یک رایانه لوحی دیگر از خانواده ترنسفورمرها را نیز معرفی کرد که از وضوح تصویری بالاتری به نسبت ترنسفورمر پد 300 برخوردار بود. این رایانه لوحی که ترنسفورمر پد اینفینیتی نام دارد از وضوح 1920 در 1200 برخوردار است.

منبع: همکاران سیستم