هشدار ادوبی: آسیب رسانی بدافزار فلش‌پلیر بر مرورگر اینترنت اکسپلورر - آموزش الکترونیک - اخبار

هشدار ادوبی: آسیب رسانی بدافزار فلش‌پلیر بر مرورگر اینترنت اکسپلورر

دسته : آموزش الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۱/۲/۱۷ ۵:۲۳:۲۵ (1070 بار خوانده شده)
شرکت ادوبی نسبت به آسیب‌های ناشی از استفاده از فلش‌پلیرهای معیوبی که از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود، هشدار داده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


شرکت ادوبی اعلام کرده است بدافزارهایی که اخیراً نرم‌افزار فلش‌پلیر را هدف قرار داده است، می‌تواند به مرورگرهای اینترنت اکسپلورر آسیب بزند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، شرکت ادوبی نسبت به آسیب‌های ناشی از استفاده از فلش‌پلیرهای معیوبی که از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود، هشدار داده است. ادوبی در واکنش به این بدافزار یک بسته فوری برای مقابله با این بدافزار عرضه کرده است.

به گزارش وب‌سایت zdnet، بنا بر اعلام شرکت ادوبی، این بسته کمکی هم اکنون برای فلش پلیرهایی که بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مکینتاش ، لینوکس و اندروید نصب شده، در دسترس کاربران قرار دارد. این شرکت از کاربران و بویژه کاربران سیستم عامل ویندوز خواسته است نصب بسته کمکی ادوبی را برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در دستور کار خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، با اینکه فلش‌پلیرهای نصب شده بر هر پلتفرمی در معرض خطر است، اما حملات بدافزارهای جدید عملاً متوجه فلش‌پلیرهایی است که بر روی مرورگر اینترنت اکسپلورر نصب شده است.

شرکت ادوبی حمله این بدافزارها را هدفمند خوانده است و به کاربران خود هشدار داده است که این بدافزارها می‌تواند به برنامه فلش‌پلیر آسیب جدی وارد کند و به هکرها اجازه دهد کنترل سیستم دارای این بدافزار را در اختیار بگیرند.
برچسب‌ها: اندروید   ایمیل   هکر   بد افزار   فلش   ادوب   فلش پلیر