اینتل برای جوانان مجله اینترنتی راه اندازی کرد - اخبار - اخبار

اینتل برای جوانان مجله اینترنتی راه اندازی کرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۱ ۹:۲۹:۲۸ (1091 بار خوانده شده)
اینتل در این مجله به انتشار اطلاعات و مطالب سرگرم‌کننده می‌پردازد تا برند خود در میان کاربران جوان اینترنت را تبلیغ کند.




شرکت اینتل برای جذب کاربران جوان به محصولات خود یک مجله دیجیتالی راه‌اندازی کرده است و از طریق آن می‌کوشد وجهه خود در میان کاربران جوان را ارتقا بخشد.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم اینتل در این مجله به انتشار اطلاعات و مطالب سرگرم‌کننده می‌پردازد تا برند خود در میان کاربران جوان اینترنت را تبلیغ کند.


مطابق گزارش وب سایت digitaltrends اینتل با راه‌اندازی یک مجله اینترنتی به نام iQ تلاش می‌کند مطالب و محتواهایی را به شبکه‌های اجتماعی تزریق کند و از این راه محصولات خود را به کاربران جوان معرفی کند.
شرکت اینتل قصد دارد نرم‌افزار کاربردی مربوط به این مجله را بر روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی نیز عرضه کند.

بر اساس این گزارش، مجله آی کیو دارای مطالبی از وب سایت‌های معروفی مثل TechCrunch ، Mashable و TheNextWeb است و علاوه بر آنها کارکنان شرکت اینتل نیز مطالبی را در آن نشر می‌دهند.

این وب سایت در حال حاضر دارای سه بخش اصلی رسانه، زندگی و سیاره است.
یکی از ویژگی‌های این مجله این است که نحوه چینش مطالب در آن بر اساس رای و نظر مخاطبان صورت می‌گیرد.

در حال حاضر بیشتر مطالب این مجله درباره فناوری‌های آی تی است، اما این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک هر گونه مطلب و اطلاعات جدیدی را که برای گروه سنی جوانان جذاب است، منتشر کند.

سردبیر این مجله اینترنتی درباره هدف اینتل از راه‌اندازی آن گفته است: هدف این مجله این است که با مخاطبان جوان‌تر ارتباط برقرار کند و درباره برند اینتل اطلاعات بیشتری به آنها بدهد، ما باید به آنها بگوییم که اینتل چیزی بیش از برخی قطعات و پردازنده‌های رایانه‌ای است.
برچسب‌ها: اینتل   مجله   مجله اینترنتی