فراخوان نرم افزارهای موبايل در رقابت های WSA - اخبار - اخبار

فراخوان نرم افزارهای موبايل در رقابت های WSA

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۸ ۷:۳۶:۳۷ (963 بار خوانده شده)
توليد کنندگان محتوای الکترونيکی و سايتهای ويژه گوشيهای تلفن همراه حداکثر تا پنجشنبه 25 خرداد ماه برای ارسال آثار خود به رقابتهای WSA-mobile فرصت دارند.

دبير همايش و رقابتهای دستاوردهاي رايانه‌اي ايران با بيان اين مطلب افزود: ايران به جشنواره جهانی WSA-Mobile پيوسته و در نتيجه امکان شرکت تمام آثار موبايل ايرانی حتی به زبان فارسی فراهم شده است. پس از داوري مقدماتی در نمايندگی WSA در ايران، آثار برتر به عنوان نمايندگان جمهوری اسلامی ايران به رقابت‌هاي جهاني دستاوردهاي رايانه‌اي فرستاده مي‌شود تا با نمايندگان 168 كشور جهان رقابت كنند.
احسان رياضی اصفهانی ادامه داد: جشنواره جهاني WSA-Mobile، زير نظر سازمان ملل متحد برگزار مي‌شود و مکمل رقابتهای WSA و WSYA است که پيش از اين شاهد افتخارات آثار ايرانی در آنها بوده ايم.
مهندس رياضی بخش مهمی از ارزش آفرينی اين رقابتها برای شرکت کنندگان ايرانی را در در شناخت بهتر دنيا از توانمندي‌هاي كشور و شرکتهای برگزيده و به دنبال آن افزايش کارآفرينی، صادرات نرم افزاری و موفقيت بيشتر شركت‌ها و متخصصان ايراني در ارايه دستاوردهاي رايانه‌اي بين‌المللي دانست.
وي ضمن دعوت از تمام توليد کنندگان و صاحبان آثار رايانه ای و اينترنتی موبايل به ويژه شرکتهای خصوصی جهت مراجعه به سايت www.WSA.ir حضور در اين رقابتها اظهار اميدواري كرد كه با وجود فرصت محدودی که برای شرکت آثار در رقابتهای جهانی باقيست شاهد آثار ارزنده ای به عنوان نمايندگان شايسته ايران باشيم.
رياضی اظهار داشت: جشنواره جهاني داراي هشت شاخه است كه موضوعات متنوعی را از موضوعات فرهنگی و گردشگری تا سرگرمی و تجاری در بر می گيرد که عناوين آنها در فرم شرکت در رقابتها در سايت WSA.ir آورده شده است. برای حضور در اين دوره رقابتهای بين المللی، اشخاص اعم از حقيقی و حقوقی می توانند با دريافت فرم از سايت www.WSA.ir و مطالعه شرايط شرکت در اين رقابتها حداکثر تا بيست و يکم مرداد ماه اقدام فرمايند. همچنين امکان مشاوره تلفنی با تماس با شماره 66948480 برای ارسال کنندگان آثار فراهم شده است.