ASUS AIO ET2012IGTS: زیبایی و کارایی در کنار هم - اخبار - اخبار

ASUS AIO ET2012IGTS: زیبایی و کارایی در کنار هم

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۱۰ ۵:۴۵:۵۰ (1002 بار خوانده شده)
این دستگاه داراي يک صفحه نمایش 20 اينچي چند لمسي مجهز به نور پس زمينه LED با حداکثر دقت 900×1600پيکسل می‌باشد که در کنار پردازنده گرافيکي HD7470 با 512 مگابايت حافظه گرافيکي وظيفه پردازش و نمايش تصوير را بر عهده دارد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



گاهي اوقات دوست داريد يک دستگاه کامپيوتر خوب و به صرفه را خريداري نمایید تا نياز‌هاي روز‌مره شما را به خوبي برآورده نماید در اين حالت بهترين انتخاب شما يک دستگاه AIO است که داراي امکانات و اندازه خوبي باشد.

به گزارش ایتنا يکي از اين محصولات که ايسوس به خوبي دو فاکتور ابعاد و امکانات را در آن رعايت نموده است دستگاه تازه وارد ET2012 است که داراي يک صفحه نمایش 20 اينچي چند لمسي مجهز به نور پس زمينه LED با حداکثر دقت 900×1600پيکسل می‌باشد که در کنار پردازنده گرافيکي HD7470 با 512 مگابايت حافظه گرافيکي وظيفه پردازش و نمايش تصوير را بر عهده دارد.

ايسوس در اين محصول از پردازنده‌هاي مرکزی Core i5 2400S و Corei3 2120 استفاده کرده است که از قدرت پردازشي بالايي در مقايسه با توان مصرفي خود برخوردارند.

اما يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين محصول طراحي جمع و جور و در عین حال آن است که اين موضوع باعث اشغال فضاي کمتري از ميز کار يا محيط اتاق شما مي‌شود.

به اين موارد بايد امکانات ارتباطي اين محصول را که شامل پورت USB3.0، HDMI، خروجي D-Sub، پورت شبکه گیگا بیتی، کارت شبکه بي‌سيم و اسلات کارت خوان حافظه هست را هم اضافه کرد.

اين دستگاه با هاردديسک و يا SSD به بازار ارائه مي‌شود که کاربر مي‌تواند بر اساس نياز خود يکي از اين دو روش ذخيره‌سازي را انتخاب کند.




ایتنا
برچسب‌ها: کامپیوتر   ایسوس   پردازنده