فروش آنلاین آنتی ویروس‌ بیت دیفندر وب‌سایت رسمی فارسی بیت دیفندر آغاز بکار کرد - امنیت - اخبار

فروش آنلاین آنتی ویروس‌ بیت دیفندر وب‌سایت رسمی فارسی بیت دیفندر آغاز بکار کرد

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۴ ۸:۴۸:۱۷ (1058 بار خوانده شده)
شرکت بیت دیفندر در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و مقر اصلی این شرکت در کشور رومانی می‌باشد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



وب سایت رسمی بیت دیفندر در ایران به آدرس www.bitdefender.ir با امکان فروش آنلاین آنتی ویروس‌های بیت دیفندر آغاز به کارکرد.
شرکت بیت دیفندر در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و مقر اصلی این شرکت در کشور رومانی می‌باشد.

به گزارش ایتنا، از زمان تاسیس، بیت دیفندر، در یک سیر صعودی همواره سعی کرده است تا در محدوده تاثیر گذارترین نرم افزارهای امنیتی قرار داشته باشد.
همه روزه از ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا مقابل بدافزارها محافظت می‌کند و به آنها این اطمینان را می دهد که در محیطی امن به تبادل اطلاعات بپردازند.

بیت دیفندر یکی از سه برترین صاحب تکنولوژی در حوزه ضد هرزنامه( Anti-malware ) می‌باشد که توانسته هر ۱۲ جایزه برترین‌های حوزه ضدهرزنامه را بدست آورد.

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از آنتی ویروس های بیت دیفندر استفاده می‌کنند و همچنین نرم‌افزار بیت دیفندر به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی بومی سازی و در آخرین آزمایش رسمی وب سایت av-test موفق به کسب رتبه اول شده است.

محصولات خانگی بیت دیفندر از اکثرسیستم عامل های به روز دنیا پشتیبانی می‌کند.
برای سیستم عامل ویندوز، نرم‌افزارهای آنتی ویروس پلاس- اینترنت سکیوریتی- توتال سکیوریتی و برای سیستم عامل مک، نرم‌افزار آنتی ویروس مک ارائه شده است که هر کدام دارای راهکارهای امنیتی متنوع می‌باشد.

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر آنتی ویروس هوشمند و امنیت وب را برای دستگاه‌هایی که اندروید روی آنها اجرا می‌شود فراهم می‌کند.
فناوری اسکن ابری (cloud) آن حتی آخرین تهدیدها را شناسایی می نماید.
همچنین موبایل سکیوریتی بیت دیفندر نیازمندی‌های برنامه‌های کاربردی را برای دسترسی به اینترنت و یا داده‌های خصوصی ارائه کرده و به کاربر کمک می‌کند درباره امنیت حریم خصوصی و داده‌های خود، انتخاب‌های آگاهانه‌تری انجام دهد.

راهکارهای سازمانی بیت دیفندر می‌تواند از سیستم‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها در مقابل حملات با بکاربردن توانایی بیت دیفندر در شناسایی و جلوگیری از عملکرد ویروس‌های شناخته شده و نیز تهدیدات کاملا جدید ، محافظت نماید.

آسانی در نصب و مدیریت، از راهکارهای امنیتی بیت دیفندر در حوزه سازمانی ، محصولی ساخته تا بتوان با وضوح بیشتری وضعیت شبکه را بررسی کرد و علاوه بر آن همزمان دستورات مدیریتی حفاظت از داده‌ها را نیز پیاده سازی نمود.