مایکروسافت رسماً از سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون ۸ رونمایی کرد و جزئیات مفصلی را در این مورد اعلام کرد. - آموزش الکترونیک - اخبار

مایکروسافت رسماً از سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون ۸ رونمایی کرد و جزئیات مفصلی را در این مورد اعلام کرد.

دسته : آموزش الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۵ ۵:۰۹:۳۲ (802 بار خوانده شده)
دو سیستم عامل ویندوز فون ۸ و ویندوز ۸ از کرنل یا هسته مرکزی مشابهی برخوردار خواهند بود و این بدان معناست که برنامه نویسان برای نگارش نسخه های مختلف برنامه های خود که با گوشی و رایانه سازگار باشند، کمتر با دشواری مواجه می شوند.

wp۸ رونمایی رسمی از سیستم عامل ویندوز فون ۸ مایکروسافتاین کار طراحی پلاتفورم های مشابه برنامه نویسی، و فروش برنامه را هم برای مایکروسافت راحت تر کرده و برنامه ریزی برای به روزرسانی آنها را نیز تسهیل می کند.

اگر چه مایکروسافت زمان عرضه ویندوز فون ۸ را رسماً اعلام نکرده، اما گفته می شود این سیستم عامل پاییز امسال در دسترس علاقمندان خواهد بود.

با توجه به ماهیت متفاوت ویندوز فون ۸ کاربران ویندوزفون های نسخه ۷ و ۷٫۵ نمی توانند این دو سیستم عامل را به روز کرده و به ویندوز فون ۸ مهاجرت کنند.

پشتیبانی از فناوری near field communication یا (NFC)، کیف پول الکترونیک با برنامه های متعدد خرید الکترونیک و مدیریت حساب ها ، قابلیت رمزگذاری اطلاعات، پشتیبانی از پردازنده های دوهسته ای ، دقت تصویری ۷۲۰p و WXGAاز جمله ویژگی های این سیستم عامل است.


مبنع: فارس