FoxClocks؛ افزونه‌ای برای ساعت کشورها - اینترنت - اخبار

FoxClocks؛ افزونه‌ای برای ساعت کشورها

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۱۱ ۱۰:۵۸:۴۷ (1146 بار خوانده شده)
گاهی دانستن ساعات کشورهای مختلف برای افراد مشکل ساز است­. برای چنین اوقاتی باید به تفاوت ساعت محلی و ساعت کشور مورد نظر پرداخته و با جمع و تفریق ساعت مورد نظر را بدست آورد اما افزونه جدید فایرفاکس با نام FoxClocks این مشکل را برای افراد حل کرده است­...برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

گاهی دانستن ساعات کشورهای مختلف برای افراد مشکل ساز است­. برای چنین اوقاتی باید به تفاوت ساعت محلی و ساعت کشور مورد نظر پرداخته و با جمع و تفریق ساعت مورد نظر را بدست آورد اما افزونه جدید فایرفاکس با نام FoxClocks این مشکل را برای افراد حل کرده است­. در این مقاله به شرح این افزونه پرداخته­‎ایم.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

FoxClocks افزونه‌ای جدید برای مرورگر فایرفاکس است که به شما امکان مشاهده ساعت‌های مناطق مختلف زمانی با قابلیت‌های شخصی‌سازی شده را می‎­دهد­. به عنوان مثال­، کافیست که این افزونه را روی مرورگر فایرفاکس خود نصب نمایید پس از این کار این افزونه در نوار وضعیت شما قابل مشاهده است­. با استفاده از افزونه FoxClocks می­‎توانید ساعات مختلف مناطق مختلف را در سرتا سر جهان مشاهده نمایید. بدین طریق می­‎توانید ساعات رسمی کشورهای مختلف را مد نظر داشته باشید و اگر قرار است با شخصی به صورت اینترنتی در گوشه دیگر دنیا صحبت کنید، در وقت مقرر به قرار خود برسید­. می­‎توانید رنگ ساعات مناطق محلی مختلف را شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال می­‎توانید رنگ منطقه آمریکا را در ساعات مختلفی به رنگ بخصوصی تبدیل کنید. این افزونه فعلاً در کشورهایی با زبان‎های انگلیسی (بریتانیا و ایالات متحده)، بلاروس، چینی، چک، دانمارکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مغول، نروژی (بوکمال)، لهستانی، پرتغالی (برزیلی)، روسی، اسلواکی، اسپانیایی، ترکی و اوکراینی در دسترس است.



منبع: addons.mozilla مترجم : زهرا معبودی
برچسب‌ها: اینترنت   مرورگر   فایرفاکس   زمان   ساعت