شباهت شير کوهستان به iOS رونمايي از سيستم عامل جديد مک - سیستم عامل ها - اخبار

شباهت شير کوهستان به iOS رونمايي از سيستم عامل جديد مک

دسته : سیستم عامل ها در تاريخ ۱۳۹۱/۵/۷ ۵:۰۴:۱۷ (1087 بار خوانده شده)
اپل از سیستم عامل مک جدید خود با 100 ویژگی جدید که آن را «شیر کوهستان» نامگذاری کرده است رونمایی کرد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

بسیاری از ویژگی های جدید سیستم عامل مک «شیر کوهستان» (Mountain Lion) نرم افزارهای رایانه های رومیزی اپل را بیشتر از همیشه به نرم افزارهای آی فن و آی پد نزدیک کرده است.

این نرم افزار جدید برای افرادی که نسخه قدیمی تر سیستم عامل مک اپل را داشتند 21.66 دلار هزینه خواهد داشت.

فیلیپ شیلر نایب ريیس ارشد بازاریابی جهانی اپل گفت: کاربران به ویژگی های جدید سیستم عامل شیر کوهستان علاقمند می شوند و درمی یابند که دانلود کردن و نصب کردن آن از فروشگاه های برنامه های اجرایی مک چقدر ساده است.

این سیستم عامل برنامه iCloud را در ویژگي های جدید خود قرار داده و درمیان آن ویژگی ها می توان به تنظیمات ساده آن اشاره کرد. با به روز کردن نسخه های قبلی مک اطلاعات مهم کاربر به روز می ماند و دسترسی از طریق آن به تمام دستگاه ها و ویرایش اسناد، یادداشت برداری، نوشتن لیست یادآوری ها ساده خواهد بود.

سیستم عامل «شیر کوهستان» به سیستم عامل های آیفون و آی پد بسیار نزدیک است و ویژگی هایی دارد که آن را بیشتر به دستگاه های دارای سیستم عامل iOS نزدیک می کند که در میان آن می توان به نرم افزار ارتباطی iMessage برای آی فن اشاره کرد.

ريیس ارشد بازاریابی جهانی اپل یادآور شد: سیستم عامل مک به سرعت برای رایانه ها درحال رشد است.

درمیان ویژگیهای جدید این نرم افزار که میان سایر دستگاه های اپل مشترک است می توان به نرم افزار مرکز بازی اشاره کرد که اکنون بخشی از این سیستم عامل است.(مهر)